Sverige idag..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Mainstream tvingas skriva om eländet nu också. 😅


Det påstås i icke mainstream att han varit en varm förespråkare för pride och sagoläsning av andra sexuellt avvikande personer. Det är bara SÅ förvånande.

Någon som vet var GuW är förresten? Försvann med Putin-intervjun, skumt.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Svenska Försvarsmakten och Centerpartiet i samma avslöjande, vad bra!

Två tvivelaktiga organisationer i samma smäll, love it.



Hur många indicier krävs det innan det kan fastslås att centerpartiet är en pedofilring?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag "försvann" någon vecka innan det.

Tro det eller ej, men folk har liv och umgänge utanför forumtjafs, och i det livet/umgänget händer tråkiga saker ibland.

Du kan fara precis hur långt åt helvete du vill med dina anklagelser
Om du tolkade det som att jag tror du är centerpartist och kapten så gick poängen dig fullständigt förbi så chill old man.

Däremot har du några hundra inlägg i Rysslandstråden att redigera, kanske är det du pysslat med?

Att jag kom att tänka på dig, och herr Mäkinen, är för att ni alltid försvarar sexuella minoriteter och vill gärna att vuxna sexuella avarter skall umgås med barn. Well, here you go. Se det som en väckarklocka, så här går det när försvaret och samhället tappar kompassen, var inte en del av det.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Mainstream tvingas skriva om eländet nu också. 😅


Det påstås i icke mainstream att han varit en varm förespråkare för pride och sagoläsning av andra sexuellt avvikande personer. Det är bara SÅ förvånande.

Någon som vet var GuW är förresten? Försvann med Putin-intervjun, skumt.
Sexualiseringen i samhället och ffa sexualiseringen av barn är vidrig. Vuxna feta medelålders män i läderunderkläder, ok. Men dansa inte gärna och puta med rumpan om det finns barn i närheten.

Apropå ditt inlägg så kom jag att tänka på denna.


De vill liksom trycka in sexuell läggning/sexualisering i alla ämnen.
Det är sånt trams så jag vet inte vad.
"I övningar och exempel där det in- går namn och pronomen kan du som lärare enkelt skriva Max och Metin ska köpa en bostadsrätt i stället för Pelle och Lisa."
Haha.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det blev tydligen lite hallå för att en moderat hade skickat den här bilden i en privat chat.

View attachment 495401
Var är alla människor som står upp för rätten att skicka privata meddelanden just privat?

Jag önskar en politiker som säger att "jag skickar vilka jävla bilder jag vill, det är riktigt fittigt att gräva i min post, ge fan i det eller jag sätter ett gräv på dig"
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sexualiseringen i samhället och ffa sexualiseringen av barn är vidrig. Vuxna feta medelålders män i läderunderkläder, ok. Men dansa inte gärna och puta med rumpan om det finns barn i närheten.

Ja här ser vi resultatet av Mäkinen och GuWs aningslöshet.

Det är helt ofattbart att en framstående politiker (förvisso Centerpartist) tillika kapten i försvaret gör så här.

Vad är det för kultur som gett honom råg i ryggen?
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Var är alla människor som står upp för rätten att skicka privata meddelanden just privat?

Jag önskar en politiker som säger att "jag skickar vilka jävla bilder jag vill, det är riktigt fittigt att gräva i min post, ge fan i det eller jag sätter ett gräv på dig"

Är han så jävla dum att han skickar sånt med arbetsmailen som är offentlig handling så får han fan skylla sig själv. Hoppas han åker ut så kanske medelintelligensen i riksdagen kan öka lite.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Ja här ser vi resultatet av Mäkinen och GuWs aningslöshet.

Det är helt ofattbart att en framstående politiker (förvisso Centerpartist) tillika kapten i försvaret gör så här.

Vad är det för kultur som gett honom råg i ryggen?

Jag är tyvärr inte inläst på historien i Arvidsjaur så jag vet inte mer än vad som påstås här. Att det finns människor som hittar alla möjliga sätt att ha sexuellt umgänge med barn är ganska väl dokumenterat. Det är inom friidrott, bollsporter, hästsport, katolska kyrkan, politiska ungdomsförbund osv. Påstår man att det är något som har vuxit fram efter att Pridetågen och sagoläsning med transor började hållas så kanske man är korkad bortom all räddning.

Jag föredrar att folk får gå nakna på stan och demonstrera sina åsikter framför den gamla svenska traditionen att "knacka bög".
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Svenska Försvarsmakten och Centerpartiet i samma avslöjande, vad bra!

Två tvivelaktiga organisationer i samma smäll, love it.


Det finns fler från FM som Dumpen fångat. Hörde något om flera i väldigt speciell position som visat sig vara peddon. Spelar ingen roll hur skickliga de är i sin yrkesroll - de ska ge fan i att kladda på barn :mad:
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det finns fler från FM som Dumpen fångat. Hörde något om flera i väldigt speciell position som visat sig vara peddon. Spelar ingen roll hur skickliga de är i sin yrkesroll - de ska ge fan i att kladda på barn :mad:
Enig i det, och en väckarklocka för försvaret hoppas jag. Fokusera på försvar - inte woke
 
Nyheter
Klart med H-D Euro Festival 2025

Vill uppleva nästa vår i Fr...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition

Ducati har presenterat Pani...

CFMoto har presenterat 657 SR-R

Kinesiska tillverkaren CFMo...

2025 års MX-modeller från Yamaha

För säsongen 2025 har Yamah...

Bike söker en motorjournalist

Vi söker dig som är genuint...

Bike Babes Sweden nu 7 000 medlemmar

Fotograf: Lotta Kronåker ...

BMW R 1300 GS Adventure

BMW Motorrad har presentera...

ExploreBike: Workshop hos Öhlins

Kent Öhlin började 1976 att...

Vinnarhojen utlämnad!

Under Älvsjö-mässan i janua...

Top