Sverige idag..

Jag har inte tid men brukar det inte vara gratis mat och dryck på Partikongresser ?!?
1708110511314.png
På en annonspelare på Järntorget i Gbg idag.

Paradigmskifte! kyss mig

EU godkänner migrationspakt – Le Pen: ”Europas självmord”
Publicerad 2024-02-16

Den nya EU-pakten om migration och asyl godkändes på onsdagen av Europaparlamentets LIBE-utskott. Tidigare har Marine Le Pen varnat för att den kan innebära 75 miljoner nya migranter till EU-länderna.

Så dumt så det finns inte.

Vi ska såklart bestämma över vår migrationspolitik. Det har inte italienare, tyskar eller fransmän med att göra. Lika lite som EU har något att göra med om vi ska sluta köra ice-bilar eller inte här i sverige. Det kan vi bestämma själva.
Självbestämmande. Varför lämna bort det?

Paradigmskifte! kyss mig

EU godkänner migrationspakt – Le Pen: ”Europas självmord”
Publicerad 2024-02-16

Den nya EU-pakten om migration och asyl godkändes på onsdagen av Europaparlamentets LIBE-utskott. Tidigare har Marine Le Pen varnat för att den kan innebära 75 miljoner nya migranter till EU-länderna.
Och ser EU inte till att öka leveranserna av ammunition till Ukraina kan vi börja med några 10-tal miljoner Ukrainare. Ska Ukrainska flyktingar rädda bostadsprismarknaden ? Jag undrar ?

Last edited:
Har det rapporterats mycket i svensk media att politrukerna i EU fick backa på de jordbruksfrågor som drev ut Europas bönder på gator och torg?

Mainstream tvingas skriva om eländet nu också. 😅

Det påstås i icke mainstream att han varit en varm förespråkare för pride och sagoläsning av andra sexuellt avvikande personer. Det är bara SÅ förvånande.

Någon som vet var GuW är förresten? Försvann med Putin-intervjun, skumt.

Jag "försvann" någon vecka innan det.

Tro det eller ej, men folk har liv och umgänge utanför forumtjafs, och i det livet/umgänget händer tråkiga saker ibland.

Du kan fara precis hur långt åt helvete du vill med dina anklagelser
Om du tolkade det som att jag tror du är centerpartist och kapten så gick poängen dig fullständigt förbi så chill old man.

Däremot har du några hundra inlägg i Rysslandstråden att redigera, kanske är det du pysslat med?

Att jag kom att tänka på dig, och herr Mäkinen, är för att ni alltid försvarar sexuella minoriteter och vill gärna att vuxna sexuella avarter skall umgås med barn. Well, here you go. Se det som en väckarklocka, så här går det när försvaret och samhället tappar kompassen, var inte en del av det.

Mainstream tvingas skriva om eländet nu också. 😅

Det påstås i icke mainstream att han varit en varm förespråkare för pride och sagoläsning av andra sexuellt avvikande personer. Det är bara SÅ förvånande.

Någon som vet var GuW är förresten? Försvann med Putin-intervjun, skumt.
Sexualiseringen i samhället och ffa sexualiseringen av barn är vidrig. Vuxna feta medelålders män i läderunderkläder, ok. Men dansa inte gärna och puta med rumpan om det finns barn i närheten.

Apropå ditt inlägg så kom jag att tänka på denna.

De vill liksom trycka in sexuell läggning/sexualisering i alla ämnen.
Det är sånt trams så jag vet inte vad.
"I övningar och exempel där det in- går namn och pronomen kan du som lärare enkelt skriva Max och Metin ska köpa en bostadsrätt i stället för Pelle och Lisa."
Haha.

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back