Sverige idag..

# Vaccinera er mot Hepatit innan utlandsresa till länder där Hepatit vanligt. !
Jag var inte vaccinerad.

Jag tror fan att jag har vaccinerat mig mot det någon gång i historiens början, men kan inte påminna mig att jag har åkt till något ställe där hepatit är vanligt.

Det är hursomhelst så länge sedan att dom är inaktuella nu

Det är fredag den 13e idag, igen. Var inte det ganska nyligen? Hur många 13-fredagar blir det om året?

Jag är inte religiös, eller ens vidskeplig. Dock är det alltid kul med skräckfilm, eller se hur andra reagerar på skrämsel, samt att skrämmas ... 😈

Det är fredag den 13e idag, igen. Var inte det ganska nyligen? Hur många 13-fredagar blir det om året?

Jag är inte religiös, eller ens vidskeplig. Dock är det alltid kul med skräckfilm, eller se hur andra reagerar på skrämsel, samt att skrämmas ... 😈
Februari har 28 dagar (om det inte är skottår) så har februari en fredag den 13 har även mars det.

Liberalerna går till val på att folk som vistas i Sverige utan att försörja sig med arbete, betala skatt och så vidare utan försörjer sig på andra sätt måste få stanna i Sverige. T.ex. Sexarbetare.​

Dålig vandel är Liberalt. Varför får inte Liberalerna fler röster.​

Är det för de som berörs av förslaget är (s), (mp), (v), (c) väljare redan ?​

1773410945477.png

Det kan max vara 3 fredag 13 på ett år. 2026 är ett sånt år tror jag.

Fredag 13e, var ute på min vanliga sörmlandstripp, i bil dock pga blåsten. Spillde inte ens mitt kaffe !?

Vad är det med fredag 13e om det inte händer nåt farligt?

Liberalerna går till val på att folk som vistas i Sverige utan att försörja sig med arbete, betala skatt och så vidare utan försörjer sig på andra sätt måste få stanna i Sverige. T.ex. Sexarbetare.​

Dålig vandel är Liberalt. Varför får inte Liberalerna fler röster.​

Är det för de som berörs av förslaget är (s), (mp), (v), (c) väljare redan ?​

View attachment 526603
Vidare kan man undra hur folkets stöd ser ut nu när ledaren har kramat om Jimmie Åkesson som tidigare ALDRIG skulle accepteras i Sveriges Riksdag. Tvi.

Det är inte så jäkla konstigt att det går trögt för Liberalerna. De enda gångerna man hör något från dem så är det för att de är mot någonting. Jag vet inte när jag senast hörde ett liberalt förslag därifrån, om nånsin.

Det är inte så jäkla konstigt att det går trögt för Liberalerna. De enda gångerna man hör något från dem så är det för att de är mot någonting. Jag vet inte när jag senast hörde ett liberalt förslag därifrån, om nånsin.

Ibland är dom ju för saker, som pedofili, tidelag och knark...

Det här med förhållandet till SD är ju det klassiska moment 22 för liberaler.
-Vi måste vara toleranta mot alla, även SD.
-Vi kan inte vara toleranta mot SD som har en annan "värdegrund" än oss.
Den här frågan har och kommer alltid splittra liberaler.
VSB...

Så här skriver nån:
En gång i tiden var Sverige ett ganska tråkigt land när det gäller mat och svenskarna åt mest bara för att bli mätta, men under de senaste åren har svenskarnas intresse för mat varit enormt stort vilket har lett till att svenskarna nu har blivit otroligt duktiga på det. Numera är svenskarna faktiskt bäst i hela världen på mat. Om du går ut och äter så får du idag bättre hamburgare i Stockholm än i New York, bättre pizza i Stockholm än i Neapel, bättre Spaghetti carbonara i Stockholm än i Rom, bättre entrecote i Stockholm än i Paris, bättre sjötunga meuniere i Stockholm än i Cherbourg, bättre BBQ i Stockholm än i Austin, bättre ramen i Stockholm än i Tokyo, bättre sushi i Stockholm än i Osaka, bättre tapas i Stockholm än i Barcelona, bättre schnitzel i Stockholm än i Wien...

Jag kan hålla med om Italien USA

Nedan lovande för (s) inför valet hösten 2026 ! :)

1774447380541.png

SSU-ordförande​
1774447599362.png

Så här skriver nån:
En gång i tiden var Sverige ett ganska tråkigt land när det gäller mat och svenskarna åt mest bara för att bli mätta, men under de senaste åren har svenskarnas intresse för mat varit enormt stort vilket har lett till att svenskarna nu har blivit otroligt duktiga på det. Numera är svenskarna faktiskt bäst i hela världen på mat. Om du går ut och äter så får du idag bättre hamburgare i Stockholm än i New York, bättre pizza i Stockholm än i Neapel, bättre Spaghetti carbonara i Stockholm än i Rom, bättre entrecote i Stockholm än i Paris, bättre sjötunga meuniere i Stockholm än i Cherbourg, bättre BBQ i Stockholm än i Austin, bättre ramen i Stockholm än i Tokyo, bättre sushi i Stockholm än i Osaka, bättre tapas i Stockholm än i Barcelona, bättre schnitzel i Stockholm än i Wien...

Jag kan hålla med om Italien USA
Och bättre pizza i Falkenberg än i Stockholm....

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D