Sverige-Deutchland

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan :mad:

Sanro skrev:
Alla som påstår att Zlatan inte gör ett skit, har ni aldrig funderat på att han ständigt är uppvaktad av 3 pers? detta gör att det skapas mer ytor åt övriga i anfallet.
Vafan spelar det för roll om man drar på sej bevakning när det ändå inte händer nåt framåt? Zlatan suxxar bigtime.

Fan.

edit: Sa jag fan? fan fan fan

Aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!

Jag måste jobba med tyskar på måndag !

Som sagt:

detta var för jävla surt.... nåja bara hoppas att tyskarna blir utslagna i kvarten

Lantis skrev:
2258316 Aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!

Som sagt:

Shit vad utskåpade vi blev! :skrämd Taskigt läge av Henke och missa straffen(HELA MÅLET! :3freak ) i ett sånt läge, men nerverna gjo´rde nog sitt! Och att jobba med tyskar på måndag kommer nog att vara lagom muntert för dig!

Surast va endå domaren!! Kan ta att vi förlorade mot ett bra lag men domaren förstörde verkligen förlusten med sitt otroligt partiska sätt!! den domarn skulle fan få sparken efter en sån här match!! sorgligt!!

Cervantes skrev:
2258344 Surast va endå domaren!! Kan ta att vi förlorade mot ett bra lag men domaren förstörde verkligen förlusten med sitt otroligt partiska sätt!! den domarn skulle fan få sparken efter en sån här match!! sorgligt!!

ja han var ingen hit direkt kan förstå om man gjort nåt enstaka fel bedömning men va fan han var ju partisk så man nästan såg han tyska match tröja

Äh, domarn dömde ändå en billig straff till oss som vi borde förvaltat, vi hade 2-3 100% målchanser och utnyttjade ingen av dem, riktigt uselt...problemet är att vi inte har något mittfält, ljungberg som mest filmar men ändå är mest produktiv, linderoth som alltid passar isaksson, källström som är heeeelt osynlig och sedan jonsson som har gjort, ja, vaddå i landslaget mer än 2-2 mot danmark?

nej, våra stjärnspelare håller jämn nivå med tyskarnas bästa, däremot ligger vi långt efter när det kommer till våra mellanlirare och våra sämre kort...tyskarna är svårt att bedöma var de står då de fortfarande inte stött på något hårdare motstånd...det känns riktigt surt att inte ens givit dem en rejäl match...

sedan har försvaret en del att gå igenom, de har haft X antal år och typ 4 dygn att förebereda sig inför denna match, att sedan gå in och släppa in 2 mål på 12 minuter och agera fruktansvärt tafatt (mellberg i huvudsak) är för mig en gåta...

men men, det är bara att ta nya tag, när det är vinna eller försvinna så möter man bara bra lag och vi räckte inte till idag men tyvärr gav vi dem inte ens en riktigt match, och fy fan vilken usel straff henke slog, han har alltid bredsidat in den vid stolpen och nu träffade han sektor G våning 4 plats 466 vilket är en riktig katastrof av en spelare som egentligen inte har något att förlora då han ska börja lira i helsingborg... :(

Santo skrev:
2258279 Alla som påstår att Zlatan inte gör ett skit, har ni aldrig funderat på att han ständigt är uppvaktad av 3 pers? detta gör att det skapas mer ytor åt övriga i anfallet.

Lustigt då att 100% av alla svenska mål i VM kommit när Zlatan satt på bänken... :rolleyes:
Nä, jag tycker det är fel att försvara en spelare som inte springer, inte jobbar hem och inte passar när han borde. Killen har inte gjort mer än två rätt den här säsongen men sitter säkert i startelvan bara för att det står Ibrahimovic på tröjan. Vi har två, tre spelare till på bänken som borde fått chansen men Lagerbäck är feg och vågare inte testa nya spelare. Jaja. Bättre lycka nästa gång Sverige.

imaster skrev:
2258428 Lustigt då att 100% av alla svenska mål i VM kommit när Zlatan satt på bänken... :rolleyes:
Nä, jag tycker det är fel att försvara en spelare som inte springer, inte jobbar hem och inte passar när han borde. Killen har inte gjort mer än två rätt den här säsongen men sitter säkert i startelvan bara för att det står Ibrahimovic på tröjan. Vi har två, tre spelare till på bänken som borde fått chansen men Lagerbäck är feg och vågare inte testa nya spelare. Jaja. Bättre lycka nästa gång Sverige.
Han är rädd för att skada sig och har nog en jävla press på sig från klubben att inte får göra det... suck.

FORZA ALLBÄCK!

imaster skrev:
2258428 Lustigt då att 100% av alla svenska mål i VM kommit när Zlatan satt på bänken... :rolleyes:

Håller med! Zlatan är överskattad, lever mest på gamla meriter känns det som. Ut med Zlatan och in med Allbäck istället :tummenupp

imaster skrev:
Nä, jag tycker det är fel att försvara en spelare som inte springer, inte jobbar

De enda målen detta svenska skitlag lyckats göra har gjorts på fasta situationer och då spelar det ingen roll. Skulle Sverige skärpa till sig lite och göra mål i spel skulle Allbäck inte kunna bidra med någonting.

Nä skulle Sverige lära sig att komma till avslut i spel, skulle de luckor Zlatan ger upphov till i.o.m. att han är hårt bevakad av 3 spelare hela tiden göra stor nytta.

tur att man är en 4e-dels tysk så att man kan känna sig litestolt.

deutschland deutschland fahterland!! :yoparty :D

ps. sverige suger.

GAAAAAH! Inte nog med att klåparna från USA fortfarande inte fattat min engelska utan Sverige måste gå och förlora efter 12 minuters spel... Domaren var ju en jävla :tomten Lucic gjorde inte mkt för att få den där andra varningen... Sen blir man ju bara deprimerad av att Henke missar straffen, det är ju ultrakass. Henke å Zlatan spelade dåligt i hela VMet, Allbäck var den enda anfallaren som spelade bra... Nåja, det är EM om två år, får väl hoppas på det. Ska definitivt uppfostra mina ev. barn till att bli fotbollsstjärnor.. :tungan

Lantis skrev:
2258316 Aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!

Som sagt:

I värdskrigsligan ligger de inte så bra till, hälsa dom det :hihi

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back