Plåtslagarn skrev:2258297Äh, nu börjar kvalet till Kanadas GP!![]()
![]()
eurosport?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Plåtslagarn skrev:2258297Äh, nu börjar kvalet till Kanadas GP!![]()
![]()
Plast skrev:2258298eurosport?
Vafan spelar det för roll om man drar på sej bevakning när det ändå inte händer nåt framåt? Zlatan suxxar bigtime.Sanro skrev:Alla som påstår att Zlatan inte gör ett skit, har ni aldrig funderat på att han ständigt är uppvaktad av 3 pers? detta gör att det skapas mer ytor åt övriga i anfallet.
Shit vad utskåpade vi blev!Lantis skrev:2258316Aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!
Jag måste jobba med tyskar på måndag !
Som sagt:
Aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!
Taskigt läge av Henke och missa straffen(HELA MÅLET!
) i ett sånt läge, men nerverna gjo´rde nog sitt! Och att jobba med tyskar på måndag kommer nog att vara lagom muntert för dig!Nu kommer eftersnacket om hur dåliga de varWestW skrev:2258331Va skönt nu är det över.
Allt tjat om fotboll kommer vara på en normalt jobbig nivå igen.
Cervantes skrev:2258344Surast va endå domaren!! Kan ta att vi förlorade mot ett bra lag men domaren förstörde verkligen förlusten med sitt otroligt partiska sätt!! den domarn skulle fan få sparken efter en sån här match!! sorgligt!!
Santo skrev:2258279Alla som påstår att Zlatan inte gör ett skit, har ni aldrig funderat på att han ständigt är uppvaktad av 3 pers? detta gör att det skapas mer ytor åt övriga i anfallet.
Han är rädd för att skada sig och har nog en jävla press på sig från klubben att inte får göra det... suck.imaster skrev:2258428Lustigt då att 100% av alla svenska mål i VM kommit när Zlatan satt på bänken...![]()
Nä, jag tycker det är fel att försvara en spelare som inte springer, inte jobbar hem och inte passar när han borde. Killen har inte gjort mer än två rätt den här säsongen men sitter säkert i startelvan bara för att det står Ibrahimovic på tröjan. Vi har två, tre spelare till på bänken som borde fått chansen men Lagerbäck är feg och vågare inte testa nya spelare. Jaja. Bättre lycka nästa gång Sverige.
imaster skrev:2258428Lustigt då att 100% av alla svenska mål i VM kommit när Zlatan satt på bänken...![]()
Nä, jag tycker det är fel att försvara en spelare som inte springer, inte jobbar hem och inte passar när han borde. Killen har inte gjort mer än två rätt den här säsongen men sitter säkert i startelvan bara för att det står Ibrahimovic på tröjan. Vi har två, tre spelare till på bänken som borde fått chansen men Lagerbäck är feg och vågare inte testa nya spelare. Jaja. Bättre lycka nästa gång Sverige.
imaster skrev:2258428Lustigt då att 100% av alla svenska mål i VM kommit när Zlatan satt på bänken...![]()
Nä, jag tycker det är fel att försvara en spelare som inte springer, inte jobbar
Lucic gjorde inte mkt för att få den där andra varningen... Sen blir man ju bara deprimerad av att Henke missar straffen, det är ju ultrakass. Henke å Zlatan spelade dåligt i hela VMet, Allbäck var den enda anfallaren som spelade bra... Nåja, det är EM om två år, får väl hoppas på det. Ska definitivt uppfostra mina ev. barn till att bli fotbollsstjärnor.. 
I värdskrigsligan ligger de inte så bra till, hälsa dom detLantis skrev:2258316Aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!
Jag måste jobba med tyskar på måndag !
Som sagt:
Aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |