sverges sämsta förare

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
sveriges sämsta förare

är det nnån som sätt de programet på 4:an? :skrämd skulle inte villa möta dom i trafiken

Last edited:
r matte skrev:
är det nnån som sätt de programet på 4:an? :skrämd skulle inte villa möta dom i trafiken

Det är skrämmande.... Jag tycker man borde kunna återkalla körkort när någon är uppenbart olämplig som dessa...

Tveksam till att det är på riktigt, ungefär lika troligt som det engelska programmet. Och kunde de valt en mer irriterande programledare? Hon fick jobbet tack vare sina :tuttar

Jag möter en av dem varje dag! Det är min klasskompis brorsa som är med å klasskompisen coachar han. :D

r matte skrev:
Skulle inte heller vilja möta dom i trafiken däremot skulle jag vilja möta dig i en rättstavningstävling, kan man inte stava till Sverige ska man nog kolla om någon har fibblat med tangentbordet :hihi

robbandalal skrev:
Skulle inte heller vilja möta dom i trafiken däremot skulle jag vilja möta dig i en rättstavningstävling, kan man inte stava till Sverige ska man nog kolla om någon har fibblat med tangentbordet :hihi

ne jag kan inte stava har aldrig kunnat. men jag hoppas ni förstår mig i alla fall :)
och jag missar lite extra idag är så jäkla bakis

Last edited:
MostWanted skrev:
Att han krockade 2ggr inom en halvtimma med samma bil som han körde på första gången? :D aa... livsfarligt ju, att ha dem ute i trafiken....
Då är det nog bäst att man prejar av dem när man ser dom, så att dom inte hinner ställa till något! :hihi

Kan man få en beskrivning av programidén? Hur har de hittat dessa individer?

Markus skrev:
Kan man få en beskrivning av programidén? Hur har de hittat dessa individer?

De själva eller någon i deras omgivning har anmält dem till programmet. Varje vecka så får de göra lite olika tester, i fredags var det bromsprov, och en av de som blir godkända får åka hem och får också ett fint pris.
Något sådant har jag fattat det som.

Man får ju hoppas att vinnaren blir av med körkortet för att tävla i att vara dålig i trafiken är ju samma sak som att tävla i att vara en dålig mördare

Den som är sämst av allihop vinner en anställning hos AdenaPucko :tummenupp
(eller någon annan budbilsfirma)

Jag lumpade med en kille som jobbade åt AdenaPucko (vi snackar strax efter inlandsisen försvann), han hade varit med om / orsakat så många trafikolyckor att han fick körkortet indraget.

Dessutom så fanns det tydligen inget försäkringsbolag som ville försäkra hans privata bil.

När vi skulle någonstans fick han alltid sitta längst bak i bussen, så att han inte skulle orsaka något.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra