r matte
Ny medlem
sveriges sämsta förare
är det nnån som sätt de programet på 4:an?
skulle inte villa möta dom i trafiken
är det nnån som sätt de programet på 4:an?

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
r matte skrev:är det nnån som sätt de programet på 4:an?skulle inte villa möta dom i trafiken
korvgubbe skrev:Undrar på att det aldrig lär bli jämställt när tjejer envisas med att hugga varandra i ryggen konstant...
Coola Ola skrev:Hur tänkte du nu?![]()
Skulle inte heller vilja möta dom i trafiken däremot skulle jag vilja möta dig i en rättstavningstävling, kan man inte stava till Sverige ska man nog kolla om någon har fibblat med tangentbordetr matte skrev:är det nnån som sätt de programet på 4:an?skulle inte villa möta dom i trafiken
Stod en del "kul" om han på swespy, stämmer det?MostWanted skrev:Jag möter en av dem varje dag! Det är min klasskompis brorsa som är med å klasskompisen coachar han.![]()
robbandalal skrev:Skulle inte heller vilja möta dom i trafiken däremot skulle jag vilja möta dig i en rättstavningstävling, kan man inte stava till Sverige ska man nog kolla om någon har fibblat med tangentbordet![]()
Att han krockade 2ggr inom en halvtimma med samma bil som han körde på första gången?Braxen skrev:Stod en del "kul" om han på swespy, stämmer det?![]()
Då är det nog bäst att man prejar av dem när man ser dom, så att dom inte hinner ställa till något!MostWanted skrev:Att han krockade 2ggr inom en halvtimma med samma bil som han körde på första gången?aa... livsfarligt ju, att ha dem ute i trafiken....
Markus skrev:Kan man få en beskrivning av programidén? Hur har de hittat dessa individer?
robbandalal skrev:Man får ju hoppas att vinnaren blir av med körkortet för att tävla i att vara dålig i trafiken är ju samma sak som att tävla i att vara en dålig mördare
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |