Svenska tjejer vs Brittiska tjejer - bilder

• Thread starter Thread starter copse
  • Start date Start date
Jag ligger hellre med en snygg tjej än en ful:D

Detta verkar konstigt om man läser endel tidigare inlägg:va

Cupcake skrev:
2527142 Ja, och du är ju inte den enda. Så är det bara. Jag blir inte upprörd över detta, men vet flera andra tjejer som blir det...

Låter som dom är avundsjuka

Fula tjejer har åxå ett värde

Mina Amerikanska kollegor beundrar sverige för att det finns så vackra kvinnor.

Last edited:
MC Doktorn skrev:
2527211 Fula tjejer har åxå ett värde

:fakta

Dessutom behöver inte någon vara ful bara för att det finns skitsnygga!
Gungor och karuseller...

:mattias Utseende är något man föds med, inget man förtjänar!

Ibland tror jag att folk hatar mig bara för att dom inte är mig. :buhuhuu

//Snyggast!!11

Klart man hellre skulle vilja ha en tjej som såg ut som de svenska på bilderna hellre än en ful, men personlighet krävs ju ändå.

Lite roligt att läsa några av de kvinliga inläggen om att man inte kan träffa sin drömprins bara för att man är utmanande klädd. Vare sig man vill eller inte så är utseendet en av de första portarna till första kontakt, det eller något snack/blick etc på dansgolvet baren etc. Så varför kan man inte träffa sin drömprins/prinsessa för att man klär sig utmanande. Det är ju trots allt när man börjar snacka som man vet om det är något att ha.

Men en tjej som ser ut som de på bilderna och är pantade som en förbrukad petflaska, ger jag inte mycket för och pratar vi om spritluder. Tjejerna som tittar snett på en kille som glider in för att han inte är modell snygg och är tjena tjena med hela stället, men senare sitter i knät på samma kille och skrattar sött, bara för att han beställer rör i baren. Den typen av tjej skulle inte få slicka mina underkläder efter 180mil på hojen.

Men smaken är väl som baken, en del gillar ju pantade tjejer (eller killar) och det får ju stå för dem.

Med det sagt säger jag inte att tjejerna på bilderna varken är pantade eller spritluder, för jag känner dem inte. Snygga att titta på, OJA, personlighet, återstår att se :tummenupp :yoparty

Det är i alla fall mina 2 ören värda

Kawakex skrev:
2527067 Där sa du det själv, men man vill väl hitta nån för livet inte ett one night stand. Jag kan också gå klädd så men då vill jag inte hitta min blivande man:tungan

Spelar ju ingen roll hur man är klädd när man väl träffar den rätta :)

Mitra skrev:
2528471 Spelar ju ingen roll hur man är klädd när man väl träffar den rätta :)

Den rätta träffar man inte efter man ser ut som en uteliggare och osar soptipp efter en god kväll ute med polarna - då träffar man ENDAST fel sorts folk :D

Mavve skrev:
2528545 Den rätta träffar man inte efter man ser ut som en uteliggare och osar soptipp efter en god kväll ute med polarna - då träffar man ENDAST fel sorts folk :D

Precis :tungan ett under ATT du träffar på någon om du osar som en soptipp OCH ser ut som en uteliggare. Bara syn och lukt borde ju :skrämd bort alla andra :lol

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti