Svenska tjejer vs Brittiska tjejer - bilder

• Thread starter Thread starter copse
  • Start date Start date
FreddaAbborre skrev:
2525603 Hade tills i sommras hållt med till fullo, men efter en Portugal resa så har de Brittiska flickorna klättrat avsevärt många steg uppåt. Ajsäjgåttdääm vilka brudar det fanns där... Riktiga fetvurpingar som killarna från Hassan skulle ha sagt.
Det du såg var de rika flickorna från London som har råd att åka på semester någon vecka. De är nog av nästan samma kvalitét som deras motsvarigheter från Stockholm. Annat är det med de som man hittar på någon liten pub ute på den engelska landsbygden, hugaligen...

Efter min lilla rundresa genom England, Skottland, Irland och Wales i sommras så kan jag dra några slutsatser:
1. Det finns en del riktiga pumor även bland ö-folket*, men eftersom resten av deras honor inte är särskilt tilldragande så blir ändå medlet klart under det svenska.
2. Deras matvanor i kombination med en genpool som som besudlats med osunda mängder inavel är boven i dramat när det gäller det genomsnittliga utseendet.
3. Det finns förvånansvärt många unga snygga tjejer som går omkring med barnvagnar. Är det så att de snygga är de som får para sig först?
4. Ute på landet kan det finnas en del godsaker. Men är lite väl unga och det verkar som att när de blir lite äldre så drar de vidare mot nya äventyr och lämnar hembyggden. Kvar blir bottenskrapet. Inte helt olikt Sverige (även om Östersund har en ovanligt hög BPC i förhållande till stadens storlek).

*) Efter två veckor på hoj och ha delat rum med en 35-årig surjämte så var det nästan så man hade kunnat hoppa av hojen i farten och börjat torrjucka på vissa individer av den kvinnliga delen av befolkningen.

BPC = Babes Per Capita.

Jag tor inte en enda av dom söta svenska tjejerna hade särskilt bra självförtroende när de behövde visa halva brösten. Spar de inget till senare?

UrbanTiger skrev:
2526610 Det ungefär som att köpa bil. Om du hittar en med en helt perfekt kaross så kan man ge sig sjutton på att det är en långmilare med helt slutkört underrede :gnissla

Du menar att man skulle ha magnet med sej så man vet att det inte sitter 2 cm spackel å sånt skit under lacken....?:rolleyes: :tungan

Annars får man väl göra som vanligt, ring tidigare ägare och fråga om nåt är bytt/renoverat och fråga varför dom bytte :rofl

Cupcake skrev:
2526614 Eller så har de ett sjujäkla självförtroende och skiter i vad andra tycker. De gör det som andra tjejer inte vågar...
jag tror det är en sån tjej alla tittar på men ingen vill ha en då.

Cupcake skrev:
2526989 Det är nog så att fler än vad du tror vill ha just en så´n tjej. Om inte för livet så för ett tag iafall. Like it or not.

Jo men det finns ju brudar som e så snygga så man har kalsongskott direkt men när man väl är i sänghalmen så är dom som en säl......:gnissla Vet inte vad det är men dom är väl så upptagna med att försöka se bra ut så hela grejjen blir liksom parodi:va fast det finns ju undantag såklart:)

I dom lugnaste vattnen...... :D

Cupcake skrev:
2526989 Det är nog så att fler än vad du tror vill ha just en så´n tjej. Om inte för livet så för ett tag iafall. Like it or not.
Där sa du det själv, men man vill väl hitta nån för livet inte ett one night stand. Jag kan också gå klädd så men då vill jag inte hitta min blivande man:tungan

Cupcake skrev:
Det är förvånansvärt många som vill ha två.

Kawakex skrev:
2527067 Där sa du det själv, men man vill väl hitta nån för livet inte ett one night stand. Jag kan också gå klädd så men då vill jag inte hitta min blivande man:tungan

Det kan ju var kul att visa upp sig med en riktig 10-poängare, men i slutänden så är det kanske inte den man bildar familj med. Eller?

Bingo skrev:
2527077 Det är förvånansvärt många som vill ha två.

Så kan det ju också vara...

Last edited:
Cupcake skrev:
2527087 Det kan ju var kul att visa upp sig med en riktig 10-poängare, men i slutänden så är det kanske inte den man bildar familj med. Eller?

Vem har sagt att 10-poängaren inte har en massa bra psykiska egenskaper också?

Cupcake skrev:
2527098 Inte jag iafall. De kan vara superduper, eller bara väldigt.....tomma och självupptagna.

Jo det finns fula brudar som är pantade också, men dom lär ju inte ställa sig och skreva på dansglovet för en grogg.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT