Klart man hellre skulle vilja ha en tjej som såg ut som de svenska på bilderna hellre än en ful, men personlighet krävs ju ändå.
Lite roligt att läsa några av de kvinliga inläggen om att man inte kan träffa sin drömprins bara för att man är utmanande klädd. Vare sig man vill eller inte så är utseendet en av de första portarna till första kontakt, det eller något snack/blick etc på dansgolvet baren etc. Så varför kan man inte träffa sin drömprins/prinsessa för att man klär sig utmanande. Det är ju trots allt när man börjar snacka som man vet om det är något att ha.
Men en tjej som ser ut som de på bilderna och är pantade som en förbrukad petflaska, ger jag inte mycket för och pratar vi om spritluder. Tjejerna som tittar snett på en kille som glider in för att han inte är modell snygg och är tjena tjena med hela stället, men senare sitter i knät på samma kille och skrattar sött, bara för att han beställer rör i baren. Den typen av tjej skulle inte få slicka mina underkläder efter 180mil på hojen.
Men smaken är väl som baken, en del gillar ju pantade tjejer (eller killar) och det får ju stå för dem.
Med det sagt säger jag inte att tjejerna på bilderna varken är pantade eller spritluder, för jag känner dem inte. Snygga att titta på, OJA, personlighet, återstår att se
Det är i alla fall mina 2 ören värda