NSR_Martin skrev:Gustav är så enormt duktig på att diskutera och har alltid rätt...
Menar du Gustavo? Mexikanen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NSR_Martin skrev:Gustav är så enormt duktig på att diskutera och har alltid rätt...
Jajjemen, om han är mexikan kan jag dock inte svara på...?Markus skrev:Menar du Gustavo? Mexikanen?
NSR_Martin skrev:Jajjemen, om han är mexikan kan jag dock inte svara på...?
Chris Ash skrev:Detta kan väl vara en intressant länk, passande till debatten...
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=572&a=65414
juha01 skrev:Skrevs i inlägg #57 i denna tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1708126#post1708126
Håller med dig till 110%!McB skrev:De borgerliga ska få chansen bara för att rött för en förlegad politik.
Markus skrev:Det var ingen som svarade då, det lär inte vara någon som svarar nu. De som inte håller med dig tycker frågeställningen är obekväm, då gör man som sina idoler - tiger.
Tack för de fina komplimangerna.NSR_Martin skrev:Så är det
Men det är klart, Gustav är så enormt duktig på att diskutera och har alltid rätt, med andra ord behöver han inte förklara sig...![]()
Rösta på Moderaterna vet ja!NSR_Martin skrev:bla bla invandrare bla bla
Martin skrev:Rösta på Moderaterna vet ja!
Vi anser också att möjligheten för utländska medborgare som inte är flyktingar att få flytta till vårt land bör utökas. Det skulle vara till stor nytta för alla om det blev lättare att invandra till Sverige utan att behöva visa att man är flykting.
http://www.moderaterna.se
valmers skrev:Fördubbla straffen för grova brott.
GUD vad jag är duktig och bra! Se vilken fin navel jag har! Dessutom stavar jag bättre än alla andra!valmers skrev:Avskaffa marginalskatten.
Avskaffa/anpassa LAS enligt dansk modell.
Avskaffa Landstingen.
Privatisera sjukvården. Ett läkarbesök skall kosta 500 kr.
Avskaffa förmögenhetsskatten.
Sjukintyg från dag ett, enligt förslaget i denna tråd.
Sänk arbetsgivaravgiften kraftigt.
Avskaffa biståndet till ickedemokratier.
Fördubbla straffen för grova brott.
Avskaffa hyressubventionerna.
Avskaffa presstödet.
Avskaffa partistödet.
Inför krav på kunskaper i svenska för flyktingar.
Sänk A-kassan. A-kassan dras in om ett anvisat jobb ej tas.
Bland annat. Tills det finns ett seriöst högerparti nödröstar jag på Moderaterna.

bonny skrev:GUD vad jag är duktig och bra!
Nienna skrev:De som ÄR sjuka, långtidssjuka, sjukpensionärer, de med tidsbegränsad sjukersättning eller de som inte kan jobba 100%. Hur ser ni på dem?? Ska det öht finnas ett skyddsnät för sådana som inte kan jobba pga sjukdom, vare sig det är en arbetsskada eller en medfödd sjukdom eller en olycka? Visst fuskar många, men de jag menar är de som inte gör det. Om man sedan ung ålder varit sjuk? Hur gör man då?
Nr 2, ska man ha rätten och möjligheten att vara hemma med sina barn istället för att "tvingas" hysa in dem på dagis från 1,5års ålder?
Intressant att se era åsikter!
Fö ja, jag röstar blått.
Förvånande svar från dig! Fyndigt, sakligt och på alla sätt och vis korrekt!Markus skrev:Vadå, har du skrivit ut fler mördare idag? Nähä, du jobbade i en däckverkstad, jag förstår. Men du kanske kan gå och dra ut dubb, det sägs vara karaktärsstärkande.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |