axelsson_vpg
Guest
fan vilket skit, jag blir förbannad när jag läser det här. Vet du vilka dom är? dom måste ju böta för de här (off the record) satt säga..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att det skulle innebära ännu mer tråkigheter för mig om jag hängde ut dessa killar med namn mm. på sporthoj då de umgås i kretsar där man måste ha en sådan där smattrande Harley Davidson för att få vara med i klubben och få ha skin väst med logga på ryggen.
Nej, jag tror inte att de finns på SH, men den ena killen är väldigt aktiv i Flashback´s drog och doping forum.
Polisen har lagt ner utredningen ang. stölden då de inte kan bevisa att det är dessa killar som har begått själva stölden men jag har, med hjäöp av en vän som är advokat, anmält killarna för bedrägeri alt. försök till bedrägeri då de påstod sig ha köpt hojen av mig (utan att kunna berätta för polisen hur jag ser ut, ålder, längd, etnisk härkomst) så jag får hoppas att jag i alla fall slipper betala självrisken ur egen ficka.
Jag har läst om personer som har fått pengar av föräkringsbolag för att själva fixa skador eller lämna in hojen på valfri verkstad, är det någon som vet hur detta funkar? eller är det bara rövar historier jag har läst?
Ja, den stod ute.
Jag bodde i den röda hyreskåken på förstadsvägen.
( det var sommarstängt i Sölvesborg)
Haha jävla nollor, hur befolkat är sölvesborg på vintern? Det dubblas säkert på sommaren
Jag har läst om personer som har fått pengar av föräkringsbolag för att själva fixa skador eller lämna in hojen på valfri verkstad, är det någon som vet hur detta funkar? eller är det bara rövar historier jag har läst?
OT Han ansöker om ersättning för värdeminskning och får inom 3 dar svaret "Det kan du glömma"..
Jag har bestämt för mig att det inte är snuten som bestämer det utan JK
Det klart som fan att dom inte vill pröjsa när dom klantar sig
= = mindre kaffe och syltmunkar
Jag tror att dom skall kontakta "sopan" Jk för det och kolla
Det låter solklart som ett ersättnings case
Om dom inte har gjort nåt annat bus då såklart
Förrförra året blev jag lurad på en jacka för 105 kr + frakt på Tradera. Anmälde det i februari, tio månader senare ringde polisen och då hade jag glömt bort det.
Det slutade med att jag fick tillbaka pengarna plus en hundring från förövaren. Visst var jag tacksam men ibland undrar man hur dom prioriterar.
Hmm !
bli inte förbannad på mig men ditt fall varken borde eller har största prio ,,
visst är det förjävligt det som motparten gjorde dig,, bra att det gick bra till slut.
Hmm !
bli inte förbannad på mig men ditt fall varken borde eller har största prio ,,
visst är det förjävligt det som motparten gjorde dig,, bra att det gick bra till slut.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |