Svenska brudar är för stela!

Status
Ej öppen för fler svar.

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Eller är det bara jag som tycker det :confused:

Har varit singel i snart ett år och har i alla fall lärt mig en sak om svenska tjejer. De är otroligt stela och oavslappnade i vissa avseenden.

Varför tror ni/de att man bara är ute efter en sak? Varför är det så omöjligt att ha/få tjejkompisar när man är singel? De gånger jag kollar mig själv i spegeln så står det inte tokdesperat över hela pannan i alla fall. Så varför får man den reaktionen? Det är snarare regel än undantag att en tjej som man har börjat småprata lite med på jobbet eller gymmet om väder och vind måste förklara efter ett par gånger att det antingen redan har pojkvän eller inte är intresserade av en på 'det sättet'.

Jaha :va :va :va

Jag har liksom inte ens gjort några antydningar till att bjuda ut dem eller kört med smöriga komplimanger. Jag har överhuvudtaget inte gjort något annat än att försökt vara trevlig och vänlig. Varför kännner de att de måste säga nått sådant om man inte verkligen försöker bjuda ut dem på allvar eller är påstridig på nått annat sätt?!?

En gång när en tjej sa att hon inte var intresserad så svarade jag att jag inte heller var intresserad av henne på 'det sättet' och hon tittar inte ens åt mig numera... What tha F**k is that all about?
Det är ju inte det att de bara vill ha bort en heller. Utan efter man fått en sån antydning vet jag liksom inte hur fan jag ska bete mig nästa gång jag träffar dem. Så då håller man sig lite på sin kant men det duger då inte det heller för då är man grining och osocial. :huvet :huvet :huvet

Fy f-n vad irriterande ni brudar är! Börjar mer och mer förstå mig på homosarna...

Så där ja, nu känns det lite bättre så nu kan jag fortsätta vara mitt trevlig uppenbarligen överflirtiga jag... :yoparty :yoparty :yoparty

Dumbrudarna tycker om att bli dissade, idiotförklarade, nedvärderade osv. Då triggar de, är man snäll går man bort.

Så är det. Dessutom ÄR man bara ute efter en sak hur mycket man än försöker inbilla sig ngt annat.

Antar att du surrat med "fel" tjejer helt enkelt. Har dom den attityden så är det väl inget att umgås med hur som helst...eller hur? :tummenupp

De verkar ha någon inbyggd radar för sånt.

Så fort man är singel så blir man dissad. Och så fort man har ett förhållande så är man intressant, för då är man inte desperat.

Kommer nog aldrig att kunna förstå sig på de.

SwiM skrev:
Och så fort man har ett förhållande så är man intressant.
Vad vill du ah sagt med det? Att jag är dum och ful? :mad:

Åberg skrev:
Antar att du surrat med "fel" tjejer helt enkelt. Har dom den attityden så är det väl inget att umgås med hur som helst...eller hur? :tummenupp

Kan inte mer än hålla med... :tummenupp

sege skrev:
Dumbrudarna tycker om att bli dissade, idiotförklarade, nedvärderade osv. Då triggar de, är man snäll går man bort.

Så är det. Dessutom ÄR man bara ute efter en sak hur mycket man än försöker inbilla sig ngt annat.

Första inlägget jag läser här sedan jag reggade mig, som överstämmer med sanningen till 100% trots att det bygger på en egen uppfattning.

Blackadder skrev:
Jojo, vet hur den teorin funkar. Man jag vill inte hoppa på varje tjej jag träffar, faktiskt!
Då är du nog dessvärre gay. Kör samma metod på killar, ska du se.

• "You're like a brother to me"
• "You're like a big teddy bear".
• "I feel like I can talk to you about anything"
• "You're so nice"
• "Can you help me with my homework"

Ladder Theory Explanation: You are on the friends ladder. So Sorry.

Jop visst är man! Klart läsvärd teori.

Spontant kommer jag att tänka på:

madrass.jpg

Men om ni nu tycker att tjejer är så knäppa och jobbiga så är det väl bara att lägga ner? Eller är ni så dumma att ni försöker ändå..? :rolleyes:

Blackadder skrev:
Åhh, tack för den kompispassen :3freak
Tecknen finns ju där, förneka det inte. Triumph och grejer...

(Måste jag lägga till 5 smileys för att förtydliga att jag skojar?)

Bikerbitch skrev:
Men om ni nu tycker att tjejer är så knäppa och jobbiga så är det väl bara att lägga ner? Eller är ni så dumma att ni försöker ändå..? :rolleyes:
Ta inte åt dig för hårt

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...