Svenska brudar är för stela!

Status
Ej öppen för fler svar.
Alternativt så till att vara svinig och förolämpas, kan man vara snuskig, burdus och ouppfostrad också. Exempel är RIKTIGT snuskiga skämt. Det får också bruden att sänka garden för en kille som beter sig så vill väl knappas ragga upp en va?

Det gäller helt enkelt att finta dom. Om tjejen tänker "han försöker ragga upp mig" så är det kört.

Lämna dom til norrbaggarna. I'm one
bananasex.gif
:D

moget och

va patetiska ni är...
Näää, ragga på de fula o ni får doppa.. :7peta

Den snygga bjuder jag ut på en oförglömlig resa ... hon kommer inte att släppa mig ur sin närhet.....:tummenupp

Chrille skrev:
Det gäller helt enkelt att finta dom. Om tjejen tänker "han försöker ragga upp mig" så är det kört.
För dig ja :rolleyes: :D

Edit: och mig :(

En tanke bara.

Passade syrrans lilla dotter (1.5 år) häromveckan. Tog ner henne till lekplatsen i Vasaparken. Märkligt vad många tjejer som skulle komma fram och snacka, trots att jag helt uppenbart inte såg vidare singel ut. Hur kan det komma sig ?

Edit: Ungefär som hundtricket, fast bättre ?

Jag börjar fatta varför brudarna tror att man tokraggar på dem med tanke på hur ni här på forumet beskriver att man ska gå till väga. De liksom bara antar att man är ute efter nått numera eftersom det verkar vara normalläge för svenska män.

Åh shit, hur gay lät inte det där :banana

Bikerbitch skrev:
Så. En ful brud ger man komplimanger så man får doppa.
Och en snygg brud förolämpar man så att man får doppa. Right?

Det bästa som finns, för en riktig man , är att hänsynsfullt få älska tillsammans med en vacker , underbar och passionerad kvinna tills båda når extasens topp och får somna i varandras famn efteråt....

( utseendet sitter i betraktarens ögon, ingen är ful eller dum när kärleken spirar )
Har jag rätt eller fel ... :tummenupp

Blackadder skrev:
Jag börjar fatta varför brudarna tror att man tokraggar på dem med tanke på hur ni här på forumet beskriver att man ska gå till väga. De liksom bara antar att man är ute efter nått numera eftersom det verkar vara normalläge för svenska män.

Åh shit, hur gay lät inte det där :banana

Kvinnor älskar att få komplimanger och rosor....
Har du inte fattat det.......då är du nog gay....

sege skrev:
Dumbrudarna tycker om att bli dissade, idiotförklarade, nedvärderade osv. Då triggar de, är man snäll går man bort.

Så är det. Dessutom ÄR man bara ute efter en sak hur mycket man än försöker inbilla sig ngt annat.

Helt sant,funkar alltid att vara lite elak,ohövlig osv.Men alltid med glimten i ögat naturligtvis.
Sen är det ju så att dom gillar att Kn**a dom med, men dom vill inte verka slampiga så man får sköta det lite snyggt och vara lite "på".

tassen skrev:
Kvinnor älskar att få komplimanger och rosor....
Har du inte fattat det.......då är du nog gay....

Åh hå hå, jag vet exakt hur man tar hand om en kvinna på alla sätt och vis.

Det är inte problemet. Problemet är att det liksom är antingen eller. Antingen är man helpå eller helav. Men i vissa fall kan det väl vara trevligt om det kunde ligga mitt emellan och det är det som inte funkar. Vill man bara va polare så värjer de sig med att säga att de redan har pojkvän/inte är intresserade och det är det som jag tycker är så stelt. Om jag bara vill vara en schysst kille varför inte godta det då? Varför måste det alltid antas ligga nått motiv bakom typ.

Blackadder skrev:
... osv...

Fy f-n vad irriterande ni brudar är! Börjar mer och mer förstå mig på homosarna...

Så där ja, nu känns det lite bättre så nu kan jag fortsätta vara mitt trevlig uppenbarligen överflirtiga jag... :yoparty :yoparty :yoparty

:D :tummenupp

Jag har jääääättemånga killkompisar... så det så! Då blir det omvända problemet. För jag fattar fan inte om nån av dem skulle vara 'intresserad på det sättet' förrens det bokstaveras... :hihi :tungan

Blackadder skrev:
Åh hå hå, jag vet exakt hur man tar hand om en kvinna på alla sätt och vis.

Det är inte problemet. Problemet är att det liksom är antingen eller. Antingen är man helpå eller helav. Men i vissa fall kan det väl vara trevligt om det kunde ligga mitt emellan och det är det som inte funkar. Vill man bara va polare så värjer de sig med att säga att de redan har pojkvän/inte är intresserade och det är det som jag tycker är så stelt. Om jag bara vill vara en schysst kille varför inte godta det då? Varför måste det alltid antas ligga nått motiv bakom typ.

Ta inte illa upp, kul att käfta lite , med glimten i ögat.
Håller till viss del med dig, svenska tjejer är ofta mycket stelare än våra granländers, da,no, fin,,,,sedan ska vi inte snacka om ......nä lite får ni forska själva.....

Blackadder skrev:
Det är inte problemet. Problemet är att det liksom är antingen eller. Antingen är man helpå eller helav. Men i vissa fall kan det väl vara trevligt om det kunde ligga mitt emellan och det är det som inte funkar.

Haha. Hur resonerar du här ? Om du träffade en tjej som var lite "halvpå" så skulle du bara vilja stoppa in halva, eller vad ? Det inser du väl själv att det inte funkar :lol

Flamma77 skrev:
:D :tummenupp

Jag har jääääättemånga killkompisar... så det så! Då blir det omvända problemet. För jag fattar fan inte om nån av dem skulle vara 'intresserad på det sättet' förrens det bokstaveras... :hihi :tungan

Kolla www.laddertheory.com som det skrevs om lite längre upp i den här tråden.

tassen skrev:
va patetiska ni är...
Näää, ragga på de fula o ni får doppa.. :7peta

Den snygga bjuder jag ut på en oförglömlig resa ... hon kommer inte att släppa mig ur sin närhet.....:tummenupp

Jo så sant,det är som allt annat hantverk-gör man ett bra jobb så är man alltid välkommen tillbaka.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey