Svenska Apriliaklubbens Bandag Sviestad

11:26 kommer ju en snygging på innern :D...men fan va upprätt jag sitter, tycker jag hänger av en del men icke.

Snyggt kört, du arbetar dig igenom hela fältet hehe :yoparty

11:26 kommer ju en snygging på innern :D...men fan va upprätt jag sitter, tycker jag hänger av en del men icke.

Snyggt kört, du arbetar dig igenom hela fältet hehe :yoparty

Tackar :)

Du kör fan fort för att sitta som du gör :yoparty

Visst ja .. jag va uppe i 226km/h hur mkt sa du att du va uppe i :D

Last edited:
Med en klent byggd kropp och en hoj som inte ville starta så valde jag att fota lite när ni körde. Av utrymmesskäl på minnes kort så fotade jag bara snabb grupp och mest på mina polare men tror nog de flesta fastnade på nån av de 500 bilder det blev. Har redigerat och lagt upp en del av bilderna på www.skallebank.se . Har hört att min skärm tydligen inte är kalibrerad och färgerna lite väl extrema så har lite överseende med det.

Självklart får ni använda bilderna för privat bruk men ska de användas i något komersiellt syfte så fråga gärna. Allt finns högupplöst i datorn och kan skickas mot förfrågan.

Med en klent byggd kropp och en hoj som inte ville starta så valde jag att fota lite när ni körde. Av utrymmesskäl på minnes kort så fotade jag bara snabb grupp och mest på mina polare men tror nog de flesta fastnade på nån av de 500 bilder det blev. Har redigerat och lagt upp en del av bilderna på www.skallebank.se . Har hört att min skärm tydligen inte är kalibrerad och färgerna lite väl extrema så har lite överseende med det.

Självklart får ni använda bilderna för privat bruk men ska de användas i något komersiellt syfte så fråga gärna. Allt finns högupplöst i datorn och kan skickas mot förfrågan.

Tjusigt! Sista bilden var ju dessutom på mig :)

Tar gärna en hogupplöst version av den för idolväggen här hemma :hihi
Skickar ett pm till dig..

Har filmat från 4:e passet i oförsäkradgruppen, kan fixa upp om intresse finns.
Måste konvertera till något som funkar på tuben först bara så säg till om ni vill se
så fixar jag det.

Blir helt oklippt isf., från utfart till flagga, kan inte redigera, och genom kåpglas som
inte var gjort att filma genom i den vinkeln...

Snygg vinkel det blir med kameran så lågt :tummenupp eh.. ja, det är kul när det svänger :brynad lite feljusterad TC bara :näsblod

Last edited:
Fattar inte vad alla kamerasnubbar gjorde i varenda kurva. Låtsades fotografera? Fotograferade skitmycket och sitter nu hemma och tajjar till bilderna? Inte många bilder som visats upp i förhållande till antalet fotografer som var på plats :-(

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026