Krashade lite igår o sabbade handleden(båtbenet). Åkte till akuten 15.30. kl 19 fick jag träffa en ortoped som klämde i 2 min och sa "den måste röntgas" (noshit!). Kl 21 röntgades den och 23.00 fick jag besked att en gipsskena behövdes. 23.30 va det klart
8h för att få på en gipsskena. woho
Nu idag började handen svulna endel och gipset satt skittight. Åkte till akuten och visade upp handen som numera började bli blå och nedsatt känsel. Bara o ta en kölapp. Fan heller, jag smet in till ortopeden och snackade lite med en sköterska... Dom hade ingen som kunde gipsa förrens imorn (ingen "gipsare" jobbade)!!! Hon sa att jag skulle komma in kl 8 och ta en ny kölapp
Så jag åkte hem, tog fram verktygssatsen och bröt bort gipset
Hoppas jag inte rullar över handen inatt då
Vilket jävla skämt
8h för att få på en gipsskena. woho
Nu idag började handen svulna endel och gipset satt skittight. Åkte till akuten och visade upp handen som numera började bli blå och nedsatt känsel. Bara o ta en kölapp. Fan heller, jag smet in till ortopeden och snackade lite med en sköterska... Dom hade ingen som kunde gipsa förrens imorn (ingen "gipsare" jobbade)!!! Hon sa att jag skulle komma in kl 8 och ta en ny kölapp
Så jag åkte hem, tog fram verktygssatsen och bröt bort gipset
Hoppas jag inte rullar över handen inatt då
Vilket jävla skämt
Last edited: