Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
håkan skrev:3 veckor innan premiär annonseras det ut på roadracing.se att det är enhetsdäck i 125Jnr.
Jättekul för de som redan köpt däck då.
Peter Sköld påstår att detta endast drabbar ett fåtal förare.
RR-Fabriken har avtal med Bridgestone som faller iochmed detta, bara där är det mer än "ett fåtal" förare. Bara på LMS träningen igår var det mer än ett fåtal som blev drabbade.
Bara jobbat Skölden!
Bikerbitch skrev:2078787Enligt Anderstorp kostar det 1000:- för motarden därför att deras bana inte är bygg ännu och därför kan de inte ta ut fullt belopp. Antagligen för att de kanske inte vet hur den kommer bli när den är klar, eller nåt..
HW skrev:2080444Jag håller på med en skrivelse till berörda instanser på Svemo.
Swedie skrev:2081767Bra att ni tar tag i och försöker! Eloge utdelas till er!
En fråga, kan inte SVEMO bara sluta vara en ideell organisation och börja bli seriösa? Anställ en som tar på sig fullt ansvar och verkligen sätter sig in i VARDERA sporter som måste gå genom Svemo för att få arrangeras. Allt som diskuteras nu borde varit klart i höstas.
Sedan, BETALA resten och få folk att engagera sig. Det går inte genom att bara bjuda på kaffe och bullar, även fast dom gillar sporten.
Depåbitchen skrev:2081808Håller med helt o hållet. Den ideella verksamheten håller långsamt på att dö ut. Det är bättre att betala och få kompetent personal.
Bikerbitch skrev:2078787Enligt Anderstorp kostar det 1000:- för motarden därför att deras bana inte är bygg ännu och därför kan de inte ta ut fullt belopp. Antagligen för att de kanske inte vet hur den kommer bli när den är klar, eller nåt..
Läser man på svemos hemsida är alla 3 till förfogandeRTR skrev:2303042Hej Alla
Jag fortsätter i den här tråden eftersom de var den som verkade relevant.
Nu till Ämnet: Läste precis i IB under svemo officiellt att Valberedningen vill ha in förslag på personer till bla. HELA RR Sektionen (3 pers)
Den enda som är till förfogande är P Sköld.
Tänk till ordentligt nu, och prata med de personer som Ni tycker kan vara lämpliga till JOBBET.
Förslag skall vara inne senast 2006-08-31 till
Roland Johansson
Fridhemsgatan23B
571 36 Nässjö
roland.johansson(at)svemo.se
0380-15371
070-7672572
//RTR
Sugen?Swedie skrev:2303090Är det betald jobb eller ett påtvingad ideellt förfarande med milersättning?
Jag vill gärna jobba inom MC-branschen. Dock betalt...moto-gg skrev:2303100Sugen?![]()
Swedie skrev:2303119Jag vill gärna jobba inom MC-branschen. Dock betalt...
Räkna inte med pröjs på ett sånt jobb. Ideellt arbete is da shit....Swedie skrev:2303119Jag vill gärna jobba inom MC-branschen. Dock betalt...
Bra tänkt. Bra sammansättning av kompetensområden och geografisk placering.Bikerbitch skrev:2303687Jag skulle ju vilja se Nordgren, MachoJenny och Nr:18 i RR sektionen![]()
Nr:18 jobbar redan för fullt med RR, det vore rätt så självklart att få in honom i SVEMO.Teddy skrev:2304573Bra tänkt. Bra sammansättning av kompetensområden och geografisk placering.
Bikerbitch skrev:2303687Vore ju kul att jobba hos Svemo och få lite fart med roadracingen.
Ideellt arbete är det säkert, finns nog inte många på Svemo som jobbar med lön. Men man jobbar ju för en god sak och då får man väl ha ett jobb brevid där man drar in pengarna istället
Jag skulle ju vilja se Nordgren, MachoJenny och Nr:18 i RR sektionen![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |