Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Å däcken funkade bra hoppas jag? För övrigt är jag fortfarande imponerad efter besöket i "Gunnars garage"!Rolle Rotax skrev:2530336Längtar redan tillbaka, får försöka vara där en två-tre veckor till nästa gång så man hinner med en 4-5 racehelger.
Och det är inga problem att åka race på sina favoritbanor, titta vilken klubb som arrar och anmäl dig.
Alldeles alldeles alldeles UNDERBART.
Mindre bra med England att ingen el finns att tillgå i depån, så antalet elverk som startar klockan sju på morgonen och går hela dagen till tio-elva på kvällen är ungefär antalet förare plus 100st minielverk vid uppsamlingsfållan.
Men ett land som inte kan VVS, varför ska man tro att de kan el?
Vilken svensk klubb blir först med att anordna förarvänliga b-tävlingar med flera heat på en dag?

Torkel skrev:2531042Å däcken funkade bra hoppas jag? För övrigt är jag fortfarande imponerad efter besöket i "Gunnars garage"!![]()
Vad hade du gjort med bakdäcket egentligen?Gjort och gjort, det hade väl gått några varv kan jag tänka mig...Rolle Rotax skrev:2532670Däcken fungerade sådär... Framdäcket på min kändes lite konstigt i instyrning, men det kanske beror på att det krängdes på en 3,5a...
Fästet var det inga fel med och bakdäcken blev inte snyggareVad hade du gjort med bakdäcket egentligen?
Kan man klara sig med mindre verktyg i ett garage för att reparera hojar ?![]()
sandstream skrev:2542674Enligt en annan tråd har Lodnert muntligt bekräftat att det blir 1000 cc i STCC nästa år.
Någon som hört några andra nyheter?
OkejGottis skrev:2542685Stämmer jag frågde honom förra Lördagen när jag va på falken och svaret va JA mer fick jag inte reda på
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla bråttom är det inte. Alla beslut ska förankras, gås igenom, diskuteras osv osv. Det är mindre än en månad sedan sista racet och massor med tid kvar till 2007.sandstream skrev:2555203Någon som vet varför Svemo dröjer med att göra sina beslut för nästa säsong officiella?
1000 cc för STCC och en ny Sport Production klass med 250SP, 2-cyl upptill 650 kubik är ju något man skulle vilja få info om direkt från Svemo och inte via "skvaller".

Gustav O skrev:2555330SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla bråttom är det inte. Alla beslut ska förankras, gås igenom, diskuteras osv osv. Det är mindre än en månad sedan sista racet och massor med tid kvar till 2007.![]()
Förvisso. Stämmer för en del företag men inte alla. Jag är bara trött på Sandis tjat på svemo.Axxexs skrev:2555347Det är ungefär vid den här tiden som dom flesta företagen lagt sina budgetar för nästa år. Har man inte ett färdig förslag på exakt vad man ska göra nästa år så kan det bli för sent att få någon hjälp. Dom pengarna som eventuellt fanns med i ett företags sponsorbudget går åt en annan som kan visa förföretaget vad han kan göra för dom pengarna.
Det är jäkligt konstigt att man inte kan nämna Svemo utan att det ska komma ett par ryttare på vita springare och försvara dem med näbbar och klor oavsett vad det handlar om.Gustav O skrev:2555353Förvisso. Stämmer för en del företag men inte alla. Jag är bara trött på Sandis tjat på svemo.
sandstream skrev:2555203Någon som vet varför Svemo dröjer med att göra sina beslut för nästa säsong officiella?
1000 cc för STCC och en ny Sport Production klass med 250SP, 2-cyl upptill 650 kubik är ju något man skulle vilja få info om direkt från Svemo och inte via "skvaller".
Det får vi väl se, men 1000 cc i STCC är ju ett steg i rätt riktningoFFkeFF skrev:2555962Blev inte allt mycket bättre så fort sköld slutade eller?
Ja, jag tycker du i den här frågan är tjatig. Att folk skriver att de hört saker om hur det blir är ju upp till var och en att tolka. Dessutom är frågande på SH nog ganska menlöst omman vill ha svar. Att gå till källan direkt borde ju ge mer information än hörsägen. Jag är inte SVEMOS riddare utan skriver vad jag tycker.sandstream skrev:2555958Det är jäkligt konstigt att man inte kan nämna Svemo utan att det ska komma ett par ryttare på vita springare och försvara dem med näbbar och klor oavsett vad det handlar om.
Jag undrade bara varför en massa information "läcker" ut muntligt till vissa personer medan andra vackert får vänta tills det kommer något officiellt på Svemos egen sajt.
Är det tjat?
Självklart ska inget stressas ihop men så länge inget är officiellt tycker jag att de ska hålla sitt arbete för sig själva.Gustav O skrev:2558724Ja, jag tycker du i den här frågan är tjatig. Att folk skriver att de hört saker om hur det blir är ju upp till var och en att tolka. Dessutom är frågande på SH nog ganska menlöst omman vill ha svar. Att gå till källan direkt borde ju ge mer information än hörsägen. Jag är inte SVEMOS riddare utan skriver vad jag tycker.
Jag tycker det är bra att man inte bara stressar ihop förslag utan att det är välgrundat och genomtänkt, se tex på hur det blev med däcken till 125JR inför årets säsong eftersom det inte blev genomtänkt.
Absolut, och därför lyssnar jag inte på hörsägen hur välinformerad den än må verka.sandstream skrev:2558741Självklart ska inget stressas ihop men så länge inget är officiellt tycker jag att de ska hålla sitt arbete för sig själva.
Önskar jag kunde resonera likadantGustav O skrev:2558747Absolut, och därför lyssnar jag inte på hörsägen hur välinformerad den än må verka.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |