Svart år

DU, när du slutar dina dagar här så är det nog bredvid vägen och inte på den, iaf inte om det är en singelolycka. Sluta tänk med rövva.

Och du skulle kunna vara lite mindre fördomsfull och sluta tänka med din röv.

Vad då förbjud kamphundar? Vet du ens vad det begreppet kamphund innebär?

Häxjakt

Tycker mest det börjar bli en jävla hetsjakt på alla de som inte håller gällande trafik regler.... Om alla bara skiter i hur den andre kör, och kör sitt eget race så kommer allt säkert bli bra....:yoparty :yoparty
De finns folk som gärna håller 50 på 70 väg och de som håller 170+ på 70 väg störs inte av de för vi bara GAZZAR förbi......:pannkyss :tummenupp

Och du skulle kunna vara lite mindre fördomsfull och sluta tänka med din röv.

Vad då förbjud kamphundar? Vet du ens vad det begreppet kamphund innebär?

Det där kan du ta i en annan tråd dude.
Kamphundar har inte med ämnet att göra öht.

Tycker mest det börjar bli en jävla hetsjakt på alla de som inte håller gällande trafik regler.... Om alla bara skiter i hur den andre kör, och kör sitt eget race så kommer allt säkert bli bra....:yoparty :yoparty
De finns folk som gärna håller 50 på 70 väg och de som håller 170+ på 70 väg störs inte av de för vi bara GAZZAR förbi......:pannkyss :tummenupp

Det där är ren bullshit. Det är precis så det funkar nu. För många kör sina egna race, och du ser ju hur det slutar.

Det finns en anledning till att vi ha trafikregler.

"Sköt dig själv och skit i andra" - tror du världen skulle fungera bättre om alla levde efter den devisen?

Last edited:
Jag kör väldigt sällan över hastighetsgränserna och anledningen är simpel, det är inte kul. Men däremot kör jag hur jag vill o var jag vill, det är kul.

Sköt om er.

Min flickvän har just tagit b-kort, och hon kan bara säga: man borde få lära sig mer om motorcyklar under utbildningen!!! Hon blir rädd när motorcyklar(t.ex mig) drar förbi, kommer i korsningar, kör om o.s.v. och nu talar vi lagoma hastigheter! Hon menar bara att det är synd, för hon, och de flesta biltraffikanter har 0 KOLL på oss:mad:

DU, när du slutar dina dagar här så är det nog bredvid vägen och inte på den, iaf inte om det är en singelolycka. Sluta tänk med rövva.

fattar inte alls hur du menar? Kanske du ska sluta och prata med rövva också? Prova iaf.. :tummenupp

Ja, bana är ingen dum idé :7peta ....vad fan åker du sporthoj för om du inte åker bana ett par gånger om året? Är du rädd att bli stekt av en RD 350? :rolleyes: :D

Kör gärna bana och jag är inte rädd för att bli ifrånkörd av någon rd350, inte ens om rossi kör. :)

Last edited:
Namn som "Suicidal MC Örebro" främjar verkligen MC-kollektivets kamp för förståelse hos Svensson.

Sen tycker iaf jag att det e lite missvisande att ha med fyhjulingarna i statestiken dom kör man ju med b-kort så dom borde väll va med i statestiken över bil olyckor.ok att man får köra dom med a-kort också (tror jag iaf)men det är säkert många som inte vill/orkar ta mc kort och köper en fyrhjuling istället och då har man ju inte fått nån utb för mc.och borde bärför inte räknas som mc förare, eller??

Last edited:
Sen tycker iaf jag att det e lite missvisande att ha med fyhjulingarna i statestiken dom kör man ju med b-kort så dom borde väll va med i statestiken över bil olyckor.ok att man får köra dom med a-kort också (tror jag iaf)men det är säkert många som inte vill/orkar ta mc kort och köper en fyrhjuling istället och då har man ju inte fått nån utb för mc.och borde bärför inte räknas som mc förare, eller??

Stämmer!
kopierat från VV:s sida

A och A1 ger även rätt att köra
- traktor, motorredskap klass II
- terrängskoter om körkortet är utfärdat före den1 januari 2000.
B ger även rätt att köra
- traktor, motorredskap klass I och klass II samt tre- och fyrhjulig motorcykel
- terrängskoter (om körkortet är utfärdat före den 1 januari 2000)
http://www.vv.se/templates/page3____123.aspx

Varför börjar du tjaffsa om ett klubbnamn? Du kanske ska skaffa dej en ordbok och slå upp suicidal betyder mer än självmordsbenägen.
Att du ens orkar.
Du tycker möjligen inte att klubbnamnet i fråga är tämligen infantilt? Jag kan med säkerhet säga att klubbnamn som detta näppeligen främjar "vår" sak.

Du tycker möjligen inte att klubbnamnet i fråga är tämligen infantilt? Jag kan med säkerhet säga att klubbnamn som detta näppeligen främjar "vår" sak.

Men vem fan bryr sej? Tror du dom höjer din försäkring? Tror du dom kommer ta upp det och skriva om det i aftonbladet?
Snälla sluta gråta.
Jag står för vårat klubbnamn och det gör resten av våra medlemmar också, det är ingenting ni ens behöver stå för.
Om aftonbladet ringer dej och frågar om detta så kan du bara säga att du inte har med detta att göra, så blir det bara klubbens sak.

Men vem fan bryr sej? Tror du dom höjer din försäkring? Tror du dom kommer ta upp det och skriva om det i aftonbladet?
Snälla sluta gråta.
Jag står för vårat klubbnamn och det gör resten av våra medlemmar också, det är ingenting ni ens behöver stå för.
Om aftonbladet ringer dej och frågar om detta så kan du bara säga att du inte har med detta att göra, så blir det bara klubbens sak.

:yoparty

Imponerad!
Jag är jävligt imponerad av den höga nivån i denna tråd!
Mogna uttalanden av mogna människor...
Är det samma mentalitet som gäller i ute i trafiken? Då dröjer det inte länge innan sporthojar är ett minne blott.
Kanske är det dags att höja blicken från sandlådan och komma med lite konstruktiva förslag, istället för att slösa bort tid och energi på att kasta skit på varandra.

Imponerad!
Är det samma mentalitet som gäller i ute i trafiken? Då dröjer det inte länge innan sporthojar är ett minne blott.
Kanske är det dags att höja blicken från sandlådan och komma med lite konstruktiva förslag, istället för att slösa bort tid och energi på att kasta skit på varandra.

Ja, det är bara att börja köra lagligt, med original ljuddämpning så är problemen ur världen.

Imponerad!
Äsch, det är bara att gå med i Suicidal MC och göra en fuck you-burnout utanför riksdagshuset. :outlaw

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard