Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SmartarseStefan skrev:24504690585-500 03
(Eniro är fan ingen dum uppfinning)

Maffan skrev:2450473Smartarse![]()
Tackar,, men saken e den att jag var inte säker vad stället heter och man kan ju inte ringa halva glällbältet o kolla...
Ännu bättre,, fick fel nummer,, det ska va 0585-505 95
Jorkes eller Isle of Man club sweden
Men tack ändå![]()
he he,, jo,, men tanken va godStefan skrev:2451133jag ska nog läsa hela inlägget innan jag svarar och är dryg nästa gång![]()

Gå med i klubben o åka på 100 års jubileum till Isle of Man..blom skrev:2451103vad fan ska du göra där nu då![]()
![]()
vad är det jag ser i din avatar StefanStefan skrev:2451133jag ska nog läsa hela inlägget innan jag svarar och är dryg nästa gång![]()
har du blivit med motard...ja han var hemma hos mig i söndags och visade upp sig, tror aldrig jag sett en så "bitter sweet" min på stefan förr. Typ "jag köper nog en ny R-etta snart"Mr Vader skrev:2451424vad är det jag ser i din avatar Stefanhar du blivit med motard...
crashtestdummy skrev:2452881ja han var hemma hos mig i söndags och visade upp sig, tror aldrig jag sett en så "bitter sweet" min på stefan förr. Typ "jag köper nog en ny R-etta snart"
Jag tror och hoppas att Stefan ska skaffa feting dubb och åka is i vinter för att sedan köpa -07 retta...Supermoto skrev:2452851Stefan är duktig ponke![]()
Word...crashtestdummy skrev:2452881ja han var hemma hos mig i söndags och visade upp sig, tror aldrig jag sett en så "bitter sweet" min på stefan förr. Typ "jag köper nog en ny R-etta snart"

Ofan, jag har kommit över två R-sexor är du intresserad av att köra/resta den ena på g-åsen nu på onsdag erik? jag tänkte att du kan ju banan och så, du kanske kunde visa mig vägen runt. NEEJ Just nä. du har bytt sida. synd... verkligen synderik skrev:2453170Har man en gång bytt sida går man inte tillbaka.![]()
crashtestdummy skrev:2453498Ofan, jag har kommit över två R-sexor är du intresserad av att köra/resta den ena på g-åsen nu på onsdag erik? jag tänkte att du kan ju banan och så, du kanske kunde visa mig vägen runt. NEEJ Just nä. du har bytt sida. synd... verkligen synd![]()
jag kom över 7st R-sexor men jag sålde dom till båtfolket billigt. bojsänke du vetcrashtestdummy skrev:2453498Ofan, jag har kommit över två R-sexor är du intresserad av att köra/resta den ena på g-åsen nu på onsdag erik? jag tänkte att du kan ju banan och så, du kanske kunde visa mig vägen runt. NEEJ Just nä. du har bytt sida. synd... verkligen synd![]()
blom skrev:2453681jag kom över 7st R-sexor men jag sålde dom till båtfolket billigt. bojsänke du vet
Blom as we knew him is back.
Nope. vi åker bara över käglan och till täby. ledsen, danskjävel.Maffan skrev:2453784Här skapar skåne nått fint och 08 wannabie fplket trashar det,,, som vanligt..![]()
Nån som vågar med o kolla i maj nästa år när Irländare far runt ön?
crashtestdummy skrev:2453791Nope. vi åker bara över käglan och till täby. ledsen, danskjävel.![]()
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |