blom skrev:han vill jag oxå vara kompis med![]()
Ähhrm, förresten känner jag en kille som absolut ville köra hem sin kvaddade retta själv 2 mil trots att han hade en misstänkt bruten vänsterhandled......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:han vill jag oxå vara kompis med![]()
HanneZ skrev:Att inte kört av vägen sen 86 väger tungt, hur många kan skryta med de?
Nostromo skrev:Slingerbulten???????
Tycker det skrivs om denna i var och varannan tråd, men har aldrig hajat vart vägsträckan ligger.
Kan någon vänlig själ förklara för mig?
Vilka "vi"?tob skrev:Plötsligt blir vi jätteupprörda och idiotförklarar den här killen och hoppas på att han ska möta en långtradare, medans vi ger andra kraschande, rödljuskörande killar kryapådighälsningar och nästintill hjältestatus.
Förklara för mig hur ni får ihop det?
Eller bannar ni mig nu?
/T
jag säger ju det.. lika barn leka bästKjelle skrev:Ähhrm, förresten känner jag en kille som absolut ville köra hem sin kvaddade retta själv 2 mil trots att han hade en misstänkt bruten vänsterhandled......![]()
Det var då ett satans gnäll!Mattias skrev:Det jag tycker är värre än gnällspikar är gnällspikar som gnäller på gnällspikar. För då kommer jag att framstå som än värre, eftersom jag gnäller på gnällspiken som gnällde på gnällspiken.
Sporthojslogik:tob skrev:Plötsligt blir vi jätteupprörda och idiotförklarar den här killen och hoppas på att han ska möta en långtradare, medans vi ger andra kraschande, rödljuskörande killar kryapådighälsningar och nästintill hjältestatus.
Förklara för mig hur ni får ihop det?
Eller bannar ni mig nu?
/T
Heli skrev:Enkelt beskrivet, för dig som kommer söderifrån.
Man åker från Södertälje 225 mot Nynäshamn, Tar av vid Rosenhill Cafe/mack mot 257 Tungelsta/Västerhaninge. Följ mot Västerhaninge vid nästa korsning. Där har vi vägen.
Try it, i sommar men ta det lugnt.![]()
Mattias skrev:Åsså börjas det igen. Nu ska alla vältra sig i hur fel OLJEKYLD GSXR (skriker jag?) hade, och hur det är skillnad på folk och folk. Kan man inte bara nöja sig med att nån annan har sagt en sak, eller ska vi formulera om samma sak hundra gånger och posta det?
Nu har vi hört båda sidor. Nöj er.
Mattias skrev:Åsså börjas det igen. Nu ska alla vältra sig i hur fel OLJEKYLD GSXR (skriker jag?) hade, och hur det är skillnad på folk och folk. Kan man inte bara nöja sig med att nån annan har sagt en sak, eller ska vi formulera om samma sak hundra gånger och posta det?
Nu har vi hört båda sidor. Nöj er.
Med tanke på alla "jag wheelade" "ja tjörde som fasen" trådar så käns det knappt vettigt att diskutera sånt här, "idioter" som du säger finns nog här på forumet kan man anta, de kommer aldrig att ändra sig iaf.UltraMarine skrev:Grejjen är att det händer jävligt ofta att idioter på mc (ja dom finns) kör om utan att ha koll på mötande trafik och just på den vägen är det extra allvarligt
- har hänt mej vid flera tillfällen att jag fått göra nödinbromsningar pga av dessa och tillråga på allt fattar dom inte ens situationen och vinkar glatt![]()
Silwer skrev:Med tanke på alla "jag wheelade" "ja tjörde som fasen" trådar så käns det knappt vettigt att diskutera sånt här, "idioter" som du säger finns nog här på forumet kan man anta, de kommer aldrig att ändra sig iaf.
Sen kan jag inet se nån hjältedyrkan av förolyckat folk, det är väl bara så att en del känner dem mer personligen, vad skall de göra, skriva hattrådar om personen?
Det är nog samma killar, inte kanske just i detta fallet då snubben haft körkortet i 20 år eller vad det var, det var väl en miss i det fallet får man anta.UltraMarine skrev:Du har inte heller kört där va?![]()
Wheela har inget med sånt här att göra - Det här handlar om killar som ska ha en vit käpp och ingen mc...
Jävla jävlar!Silwer skrev:men jag har mött folk som genat många ggr, o de bara fräser på.
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |