full choke och den står och "tuggar" 1 min innan den kickar igång.
Ok det är kallare och den står inte i varmgarage, men jag har en kompis som har en LC4 och den går igång direkt. servade hojjen för 100 mil sen och har inte haft några problem att få igång den. problemen började för ca 1 månad sen. det har inte varit minusgrader hela tiden.
problem 2: baklyset går sönder hela tiden (allstå lampan
). har bytt lampan 3 ggr nu, den håller typ en dag sen pajjar den. känns som problemen hör ihop (nått elfel) men va fan vet jag, ingen höjdare på meck. därför finns det ju forum 
Ok det är kallare och den står inte i varmgarage, men jag har en kompis som har en LC4 och den går igång direkt. servade hojjen för 100 mil sen och har inte haft några problem att få igång den. problemen började för ca 1 månad sen. det har inte varit minusgrader hela tiden.
problem 2: baklyset går sönder hela tiden (allstå lampan
). har bytt lampan 3 ggr nu, den håller typ en dag sen pajjar den. känns som problemen hör ihop (nått elfel) men va fan vet jag, ingen höjdare på meck. därför finns det ju forum 

så hoppade den igång 