Om sanningen skall fram så är inte Lc4:an så himmla svårstartad.
Jag har ställt av den för ca en månad sedan så jag har ej provat att starta den när det är riktigt kallt.
Dock sista gången så fick jag stå och tugga ett tag och när det inte funkade så vart det hålla för ljudämparen och det funkade.
Dock på min cbr 600 som jag hade tidigare så var det helt omöjligt att få igång den utan att hålla för om det var under 10 grader med slipon systemet på.
Den vet jag inte om den var ombestyckad rätt efter den dämparen som jag satte på så det kan ju vara det som spökade på den.
Jag har ställt av den för ca en månad sedan så jag har ej provat att starta den när det är riktigt kallt.
Dock sista gången så fick jag stå och tugga ett tag och när det inte funkade så vart det hålla för ljudämparen och det funkade.
Dock på min cbr 600 som jag hade tidigare så var det helt omöjligt att få igång den utan att hålla för om det var under 10 grader med slipon systemet på.
Den vet jag inte om den var ombestyckad rätt efter den dämparen som jag satte på så det kan ju vara det som spökade på den.