Suzuki lanserar reservdelsshop för klassiska hojar

Det är ett underbart initiativ, mycket glädjande för oss som gillar äldre hojar! :fyllisar Undrar när det kommer nåt liknande för mig som Yamaha-fetischist?

För gamla Suzukidelar är MC-Shopen i Karlstad outstanding!
Beställde delar till en GSX600 -97, allt kom på 2dgr.
Ring, mail funkar inte:)

Det är ett underbart initiativ, mycket glädjande för oss som gillar äldre hojar! :fyllisar Undrar när det kommer nåt liknande för mig som Yamaha-fetischist?

Det finns redan, dock måste man fysiskt besöka en återförsäljare eller ringa dem. Yamaha har ett internetbaserat system för reservdelar, dock verkar det inte finnas fullt ut i Sverige och är endast till för återförsäljare. Hela Yamahas reservdelslager finns sökbart i deras system. Det som är problemet är att många handlare inte vill, kan, orkar bry sig eller helt enkelt inte vet hur en microfich fungerar. I Sverige finns dock vissa begränsningar har jag för mig. Du kan till exempel inte köpa en helt ny ram till en SR500 här, vilket går i Australien.

Finns en firma i USA dom har allt till gamla Yamaha. Till o med Yamaha köper tillbaka genom dom.. skall försöka komma på vad firman hette.. minns stt den är 5 våningar hög o att dom hade konstant minst 120,000 olika resdels nr.

Inte för att vara sån, men den här "nyheten" är två år gammal :D

Finns en firma i USA dom har allt till gamla Yamaha. Till o med Yamaha köper tillbaka genom dom.. skall försöka komma på vad firman hette.. minns stt den är 5 våningar hög o att dom hade konstant minst 120,000 olika resdels nr.
Gör en ansträngning för mig med...! Håller på och sätter ihop en 77a xs750 från lådor med delar!

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back