Suzuki lanserar reservdelsshop för klassiska hojar

Det är ett underbart initiativ, mycket glädjande för oss som gillar äldre hojar! :fyllisar Undrar när det kommer nåt liknande för mig som Yamaha-fetischist?

För gamla Suzukidelar är MC-Shopen i Karlstad outstanding!
Beställde delar till en GSX600 -97, allt kom på 2dgr.
Ring, mail funkar inte:)

Det är ett underbart initiativ, mycket glädjande för oss som gillar äldre hojar! :fyllisar Undrar när det kommer nåt liknande för mig som Yamaha-fetischist?

Det finns redan, dock måste man fysiskt besöka en återförsäljare eller ringa dem. Yamaha har ett internetbaserat system för reservdelar, dock verkar det inte finnas fullt ut i Sverige och är endast till för återförsäljare. Hela Yamahas reservdelslager finns sökbart i deras system. Det som är problemet är att många handlare inte vill, kan, orkar bry sig eller helt enkelt inte vet hur en microfich fungerar. I Sverige finns dock vissa begränsningar har jag för mig. Du kan till exempel inte köpa en helt ny ram till en SR500 här, vilket går i Australien.

Finns en firma i USA dom har allt till gamla Yamaha. Till o med Yamaha köper tillbaka genom dom.. skall försöka komma på vad firman hette.. minns stt den är 5 våningar hög o att dom hade konstant minst 120,000 olika resdels nr.

Inte för att vara sån, men den här "nyheten" är två år gammal :D

Finns en firma i USA dom har allt till gamla Yamaha. Till o med Yamaha köper tillbaka genom dom.. skall försöka komma på vad firman hette.. minns stt den är 5 våningar hög o att dom hade konstant minst 120,000 olika resdels nr.
Gör en ansträngning för mig med...! Håller på och sätter ihop en 77a xs750 från lådor med delar!

Back