Suzuki GT250 1980, byte av höger reglage, after market

Har du elschema över hur hojens original reglage är kopplade? Börja med att ta reda på vilka kablar som styr funktionen som inte fungerar, sen kan du på två sätt mäta sig fram antingen genom att mäta resistans (ohm) med reglaget löst, andra alternativet att söka efter avbrottet är att mäta spänningen (volt) med reglaget inkopplat på hojen och sen är var spänningen försvinner. När du gjort detta kan du sen förmodligen laga original reglaget alt mäta upp resten och sen resistansmäta ut kopplingen av det nya reglaget.

En fråga är du hundra säker på att du har fel i reglaget? Kan ju glappa nån annanstans?

Vad är det du misslyckas med vid resistansmätningen av det nya reglaget?
 
Last edited:
Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

Back
Top