Suzuki GT250 1980, byte av höger reglage, after market

Har du elschema över hur hojens original reglage är kopplade? Börja med att ta reda på vilka kablar som styr funktionen som inte fungerar, sen kan du på två sätt mäta sig fram antingen genom att mäta resistans (ohm) med reglaget löst, andra alternativet att söka efter avbrottet är att mäta spänningen (volt) med reglaget inkopplat på hojen och sen är var spänningen försvinner. När du gjort detta kan du sen förmodligen laga original reglaget alt mäta upp resten och sen resistansmäta ut kopplingen av det nya reglaget.

En fråga är du hundra säker på att du har fel i reglaget? Kan ju glappa nån annanstans?

Vad är det du misslyckas med vid resistansmätningen av det nya reglaget?
 
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top