suzuki gsxr 1000 k7

sandstream skrev:
2476370 Ser ut som att det sitter en stor burk på högersidan under lakanet :(

Jupp. Det gör ju det.
 
Hmmm...:va

Inte för att jag gillar pipan/piporna som det verkar bli speciellt mycket, MEN jag har bestämt för mig att en liknande diskution var igång när R1000K5 kom.
Där snackar vi grotesk pipa orginal. Var inte många som gillade den pipan inkl. mig själv. Men med tiden så har man vant sig och nu tycker jag orginalpipan på R1000K5/K6 är rätt fet.:fakta

Sen har vi ju andra och det är att oavsett vad det blir för pipa/pipor, korta, långa, feta, ovala eller runda på hojen så kommer den/dom inte att sitta kvar sålänge ändå. :fakta
 
Last edited:
1953_ctr_gr.jpg


R1 2007,, nääeee
 
Last edited:
Lobo Gixxer skrev:
2476713 Hmmm...:va

Inte för att jag gillar pipan/piporna som det verkar bli speciellt mycket, MEN jag har bestämt för mig att en liknande diskution var igång när R1000K5 kom.
Där snackar vi grotesk pipa orginal. Var inte många som gillade den pipan inkl. mig själv. Men med tiden så har man vant sig och nu tycker jag orginalpipan på R1000K5/K6 är rätt fet.:fakta

Sen har vi ju andra och det är att oavsett vad det blir för pipa/pipor, korta, långa, feta, ovala eller runda på hojen så kommer den/dom inte att sitta kvar sålänge ändå. :fakta

...va en av få som gillade "Pipan" direkt på K5 :an (har den fortfarande kvar) just för att den gav hojen ett eget stuk, sätt på ett vanligt rör och den ser ut som en "dussinhoj":... Ja ja den som väntar på ngt gott....
 
R2 skrev:
2476739

R1 2007,, nääeee

Näääeee, tror inte det. Den bilden är rätt gammal nu.


Här är en variant till på R1.an som florerar.
 

Bifogat

  • r12007.jpg
    r12007.jpg
    37.5 KB · Visningar: 162
Nogger skrev:
2476749 ...va en av få som gillade "Pipan" direkt på K5 :an (har den fortfarande kvar) just för att den gav hojen ett eget stuk, sätt på ett vanligt rör och den ser ut som en "dussinhoj":... Ja ja den som väntar på ngt gott....

Haha! Ja var du en av dom få så...

Men annars menar jag.
Håller absolut med om att den pipan ger R1000K5/K6 sitt eget stuk.

Aja, idag släpps den officiellt iaf. Vi får hoppas att det dyker upp bilder. Man vill ju veta vad man bokat.

samuel w skrev:
2476828 Är det en officiell bild?

Den fronten var INTE läcker... ser ut som en 125:a

Nope. Inte officiell.
 
Last edited:
Lobo Gixxer skrev:
2476834 Haha! Ja var du en av dom få så...

Men annars menar jag.
Håller absolut med om att den pipan ger R1000K5/K6 sitt eget stuk.

Aja, idag släpps den officiellt iaf. Vi får hoppas att det dyker upp bilder. Man vill ju veta vad man bokat.



Nope. Inte officiell.


.....såg först nu att du väntar på en/beställt en :kulspruta :FU :machinegu :jäs :blah :gnissla inte alls avis....:arsele

:)
 
Här kommer de att rapportera live från kvällens presskonferens och uppdatera med bilder (gäller alla nya Suzuki-modeller):
http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Suzuki.htm

Angående pipan som kanske finns under täcket så kommer jag att tycka att den är ful nästan oavsett hur den ser ut så länge den/de är större än vad R600/R750 har.
 
sandstream skrev:
2477155 Här kommer de att rapportera live från kvällens presskonferens och uppdatera med bilder (gäller alla nya Suzuki-modeller):
http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Suzuki.htm

Angående pipan som kanske finns under täcket så kommer jag att tycka att den är ful nästan oavsett hur den ser ut så länge den/de är större än vad R600/R750 har.

Vilken tid e de som dom kommer å dra av täcket.
 
1st LIVE update:

K7 GSX-R1000: 3 way ECU with 3 different settings on the handlebar: Sports mode, Wet mode and Normal. Much in the same way as on the highest spec Benelli TNT to control the power delivery. In effect traction control! Upgraded chassis, more power etc. More detail later.
 
Maranello skrev:
2477863 1st LIVE update:
K7 GSX-R1000: 3 way ECU with 3 different settings on the handlebar: Sports mode, Wet mode and Normal. Much in the same way as on the highest spec Benelli TNT to control the power delivery. In effect traction control! Upgraded chassis, more power etc. More detail later.
Då stämde ryktena.
Nu vet de andra japstillverkarna vad de ska kopiera :D

EDIT:
B-King concept made reality with GSX-1300R Hayabusa derived engine.

En sån med turbo = mumma!
 

Bifogat

  • sh_Suzuki_B-king_1300_r.jpg
    sh_Suzuki_B-king_1300_r.jpg
    40.8 KB · Visningar: 159
Last edited:
Back
Top