Suzuki GSX-8S-tråden

Raderad medlem 61114

Guest
Alltså jag går väl mot strömmen och säger att jag gillar den, som sjp säger, en snyggare Duke... MEN!!! Jag kommer ALDRIG köpa en "sportig" hoj hur jävla snygg den en hade vart om det har en paralelltwin under 150hk, med undantag för eventuellt 890r för att den är så jävla bra (men ohyggligt jävla ful)!! Dock valdes den bort i sista köpet till förmån för Tuono v4.

Ska man ha en sportig hoj ska det ha effekt och lite jävlar anamma! Annars köper man nåt som är retro och coolt :)
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Det är absolut inget fel på vaniljglass.

Men applicera samma tankesätt på ”sporthoj” som du gör på ”sportbil” så blir det enklare att se vad det handlar om.

Det handlar inte om att avgränsa till de senaste modellerna av literklubbor, det är något annat det handlar om.

Ducati 916 har långt ifrån 150 hk, är det då inte en sporthoj?

Suzuki RGV250?

Norton Commando?
 

Oktanhalt

Sporthojsnörd
Gick med
18 Oct 2016
Ort
Skogen
Hoj
Suka
Det verkar bli en schysst hoj för oss mellanmjölksåkare. Kan lätt tänka mig en i framtiden. Lagom med effekt och gillar utseendet.
 

FearCat

När du är olycklig skickar gud dig en hoj.
Gick med
2 May 2016
Ort
stockholm
Hoj
2023 Suzuki GSX 8S
Det är inte den snabbaste eller snyggaste hojen för nästan 100k MEN jag älskar den! Snyggful, helt OK utrustning även om man saknar vissa saker. Jag höll på vela väldigt länge men köpte ändå en 8s med sportpack. Gjort lite ändringar själv och måste säga att jag är jäkligt nöjd med den.
 
Nyheter
Klart med H-D Euro Festival 2025

Vill uppleva nästa vår i Fr...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition

Ducati har presenterat Pani...

CFMoto har presenterat 657 SR-R

Kinesiska tillverkaren CFMo...

2025 års MX-modeller från Yamaha

För säsongen 2025 har Yamah...

Bike söker en motorjournalist

Vi söker dig som är genuint...

Bike Babes Sweden nu 7 000 medlemmar

Fotograf: Lotta Kronåker ...

BMW R 1300 GS Adventure

BMW Motorrad har presentera...

ExploreBike: Workshop hos Öhlins

Kent Öhlin började 1976 att...

Vinnarhojen utlämnad!

Under Älvsjö-mässan i janua...

Top