Jag är precis hemkommen från ytterligare en MC-resa med min DRZ. 550 mil och 17 dagar. Genom Trondheim, Norges kust, Lofoten, Treriksröset, Nordkap, en bit genom Finland och hem till Gotland igen! Bl.a 52 mil motorväg från Kramfors till Södertälje i sträck.
Inför resan har jag köpt Moose Racings nya modellanpassade alu-väskor, Touratech-packrulle, Safaritanken på 17 L (c:a 40 mil räckvidd), Airhawk luftkudde och Michelin Sirac-däck.

Inför resan har jag köpt Moose Racings nya modellanpassade alu-väskor, Touratech-packrulle, Safaritanken på 17 L (c:a 40 mil räckvidd), Airhawk luftkudde och Michelin Sirac-däck.

). Fick dock fortsätta, men ligga och dra på en högre växel och inte dra på för fullt på rakan 


