Ni som kör RS-2 på en BigBore! Read and weep..... http://www.thumpertalk.com/topic/687110-yosh-rs2-vs-mrdssw/page__st__40 http://www.thumpertalk.com/topic/961334-dynod-my-434-yoshi-vs-mrd/ 4,5HK upp för Mrd/ssw med korken i, jämfört med en okorkad Rs2a
MRD/SSW verkar helt klart vara det bästa alternativet för en BB-DRZ:a. Konstigt vore annat då det är specialkonstruerat för DRZ:an av en riktig DRZ-fantast. Om jag själv skulle köpa ett avgassystem skulle jag helt klart välja en SSW-pipa. Men nu när jag redan har ett RS2 känns det dock lite onödigt att investera i ett nytt system.

