JJ
Sur
Ingen som har nått att berätta? Tråden höll på att hamna på sida 3 ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som har nått att berätta? Tråden höll på att hamna på sida 3 ju!

Tjena, går drz.an att regga som 25kw på nå vis?
Tjena! Kan inte idag men imorron kan jag efter 13 tiden. Hör av dig.Precis vad jag också tänkte..ingen som skriver nåt i tråden längre..![]()
Vi kanske kan åka imon får se om vädret tillåter och om man har "tid"![]()
Då tidigare ägare av min drza lyckats registrera den som 23kw, så ja. Min har tidigare varit strypt via bricka mellan luftburken/förgasaren.
Ok. Men borde inte det bli mer än 0.16 kw / kg då?
Nu lutar det nästan åt en drz sm! Men det här med strypbricka, måste man ha intyg?
Nu lutar det nästan åt en drz sm! Men det här med strypbricka, måste man ha intyg?

Böt olja + filter och kolla ventilspelet idag. Hadde inte ändrat sig nått efter 1030mil.

Böt olja + filter och kolla ventilspelet idag. Hadde inte ändrat sig nått efter 1030mil.

Ja det är i princip själva intyget man betalar för och som är det viktigaste![]()

ska bli kul att se efter inkörningen om det har ändrats något
glömde tydligen att besikta för man får ju ingen inbjudan längre
börjar jobba på måndag så ska försöka få en tid då![]()
Nemen tjena Larsson! Hur går de med zan? De va inte igår du posta!!
så nu funkar lyset igen 
Nu har jag med funderingar på att köra mig en drz 400, jag är rätt ny inom hojområdet och är inte insatt i denna modellen jag undrar vilka årsmodeller som är bäst att köpa av denna hoj, samt hur mycket man kan ge för den.
Har kört yamaha xt660x innan trivdes bra med den men smällde med en bil tyvär så de är inte mycket hoj kvar. Vill nu har nått som går lite bättre och de kan jag tänka mig att drz400 gör nästa samma effekt och 60 kilo mindre.
Vad är de för skillnad på modellerna ? E,S,SM
Är det svårt att skrämma upp dom i lite högre effekt? Samt ca pris på det?
Hur är service intervallerna på dom?
Mycket frågor blev det hoppas det finns någon som orkar svara
// Alexander
Vad är de för skillnad på modellerna ? E,S,SM
Är det svårt att skrämma upp dom i lite högre effekt? Samt ca pris på det?
Hur är service intervallerna på dom?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |