kollade försäkring på en 400SM -07, 2300:-/år/hel med folksams SMC-försäkring
De hade rabbat nu eftersom jag har gixxern där, normaltpris 5400.- vilket jag också tycker är bra pris!
edit: nu har jag fasen bestämt mig, satt och kollade på lite youtube-filmer på DRZan och den är för jäkla go'!
Verkar som om avgas, 3x3 och luftburk gör jäkligt stor skillnad på wheeliekapaciteten enligt något amerikanskt forum jag läste!
edit: nu har jag fasen bestämt mig, satt och kollade på lite youtube-filmer på DRZan och den är för jäkla go'!
Last edited:


