ola_sandin
Biltema is the shit!
ni som har gjort de mest grunläggande trimmen på denna hojen d.v.s. bytt avgas och fixat förgasarna lite (något mer?) hur stor skillnad blir det på hojen? Räcker det för att gasa upp den på bakhjulet? Letar som tusan efter en lite äldre drz men är lite osäker på hur pass mycket tid och pengar man måste lägga för att få hojen att verkligen bli busig ( i varje fall gå att gasa upp på tvåan). Är det ett måste att byta kammar o.s.v? Den SM -06 jag provade i linköping var ju allt annat än busig![]()
Jag har en drz som kommer vara tillsalu inom kort. Med en kugge upp i fram gasreser hojen i etten och med ett litet ryck p[ tv[an. F;r att f[ upp i trean m[ste man rycka. F;r att f[ upp den i fyran m[ste man st[ upp och gunga till. I filmen tar jag upp den i 90kmh p[ fyran 0.57 in i filmen http://www.youtube.com/watch?v=CMVwguHG1_Q I filmen har jag 16 38 drevning s[ den 'r inte fullt s[ busv'nlig som den 'r original... Jag har gjort de grundl'ggande trimmen och l'ttat hojen. Hojen finns i Halmstad om du 'r sugen...
s[h'r ser hojen ut idag... [http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4115140#post4115140
Last edited:
