tl1000larsson
varför eller hur ?
jo jag kollade det när jag bytte oljan. funderade på att fixa nya oringar, men sket i det. och nu ser det ut att läcka.![]()
men du sparade säkert 16 spänn på att inte byta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo jag kollade det när jag bytte oljan. funderade på att fixa nya oringar, men sket i det. och nu ser det ut att läcka.![]()
men du sparade säkert 16 spänn på att inte byta![]()

Tjena! Johan!!
Åk ut idag vettja o prova nya däcken!! i nysnö!
Hade gött o hör av dig om luskat om kammarna sen!!? =)
//Jocke
NY HOJ! DRZ400E 02 Lv reggad! (andra regler i Norge) Inga blinkers, ingen hastighets mätare, batteri eller elstart! (sånnt är bara för pussies anyhow118kg torr! I just kick it!
Jag är jätte nöjd, enduro för landsväg med långa service intervaller! Kan det bli bättre?
Haha det tycker du, men de sitter ju på KTM'n inte DR-Z:an![]()
Ja ska kolla på kammar till dig!
NY HOJ! DRZ400E 02 Lv reggad! (andra regler i Norge) Inga blinkers, ingen hastighets mätare, batteri eller elstart! (sånnt är bara för pussies anyhow118kg torr! I just kick it!
Jag är jätte nöjd, enduro för landsväg med långa service intervaller! Kan det bli bättre?

Japp, de är bra att ha att göra med, så det är bara att beställa.Ni som har köpt Edge baklampor, har ni köpt dom ifrån wheelingcyclesupply?
Hallå allesammans!
Vurderar att skaffa athena 440 cylinder till hojen! Är det någon som har erfaring med enn sånn? Jag har ju en e modell så jag ska behålla avgas orginal och luft burken är redan moddad. Blir det stor skillnad?
Tack Jparacing och JJ! Det där visste jag inte om! Kan jag hoppas på en effekt ökning på 10%? Vad är skillnaden på KN filter och twin air? Det är vel twin air som gäller om man kör offroad? Hur många mil ska en cylinder köras in?
Tackar för svar!
)|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis