Zarrell
Stunter Wannabe
Varnar för stora bilder, så blir ingen sur.---------
Har ett nytt ProTaper 14T framdrev annars som bara ligger... har inte tänkt montera det innan strypningen åker, och det är ett tag tills dess...![]()
--------
Sedan blev det dags att fota skönheten, nemas problemas, så nu har jag några bilder som blev helt okej!
Blev ganska stora bilder, även fast jag komprimerade och förminskade satan!![]()
Beställde ett framdrev till RMZ450 som skulle passat men det var fel årsmodell så skiten gick inte på. Tänkte skaffa ett nytt 14kugg som passar men nu efter att ha provkört hojen med gamla (15)framdrevet och nya bakdrevet känns det som det räcker, hojen toppar knappt 135kmh där den varvar som satan men den accar hur gött som helst och går med lite vilja upp på bakhjulet på alla växlar trots att den är strypt
----
Fina bilder och snyggt helsystem, vart får man tag på ett sådant

Last edited: