Jag skulle vilja vet lite mer om Yoshimuras redkomendationer....funderar på att köpa mig ett helsystem(RS-2). Men blir lite förvirrad när jag läser PDF-filen på yoshimuras hemsida. Där står det att man ska byta till #145 i huvudmunstycke och till #25 i pilot-jet....å göra "Cut supplied 3.625” x 4.5” templatea"...mod i luftburken.
Hm..känns som ett stort hål i luft burken. Känns som ett litet "mainjet". Eller?
Fan , gillar inte sådana här tveksamheter....det får mig att vilja skaffa ett slip-on...å bara skita i resten, hehe
http://www.yoshimura-rd.com/images/product/pdf/2166503.pdf
Nån som bor nära Göteborg(jag bor mitt i götet) som kan tänka sig att ge en hjälpande hand?
p.s...hade det varit 2-takt...så hade jag inte varit lika vilsen

(drz:an är min första 4-taktare)