Fick ett kanonpris på gasaren från en bekant i Texas annars hade man spart up till en FCR39 som skall vara den optimala gasaren enligt alla som provat.
Blev däremot rekomenderad av Suzuki att köpa en TM40![]()
Spännande att du blev rekommenderad TM40:an... fick du svart på vitt varför den skulle passa bäst?
Hittade själv knappt någon info om DRZ+TM40, bara att den ska vara jävlig att ställa in ordentligt!

men det var bara gasaren som sög i sig 
