Har kollat runt lite efter en ny hoj och tycker att z:an verkar vara en lagom hoj.
Men du har ingen aning om det kommer någon ny modell eller bara upgraderad till 09?
Vad jag hört av killarna i USA så verkar det som att Z:an kommer vara hyfsat lika ett tag till, MEN det var längesedan jag kollade något om detta.
så buden kan ha ändrats.
Rent generellt så är Z:an en kalas hoj, lagom smidig men ändå med livslängd.
trimmar man den sedan blir den ännu mycket mer användbar, om man ser till köregenskaperna!
Kolla supermoto trimtråden om du vill veta vad jag har gjort med min
svårstartad, den ger avgassmällar så man blir döv. Stiftet är bytt och alla oljor.