Suzuki Bandit 1200-tråden

Finns inga tätningar i styrhuvudet. Kan förra ägaren bytt lager och ödslat med fett? Man bör ju ge på lagren en extra klick när man monterar, eftersom dom kommer med relativt blygsamt med fett i förpackningen.
Styrkrona.JPG

Finns inga tätningar i styrhuvudet. Kan förra ägaren bytt lager och ödslat med fett? Man bör ju ge på lagren en extra klick när man monterar, eftersom dom kommer med relativt blygsamt med fett i förpackningen.
View attachment 370104

Om så är fallet så började det ju bara vara att köra vidare. Har inte märkt att det pressats ur mer fett de senaste 10-20 milen. Eller?

Tjena alla "banditer" och även ni andra! =9
Vet inte om denna fråga besvarats tidigare på nått vänster, men jag hulkar ur mig den ändå, då jag inte orkar läsa alla inlägg:

vad heter styrlagren till bandit 1200 av -00 årsmodell? Tänkte se om man kan beställa direkt från lagerbutiken typ.

Ganska sjysst bild eller? Någon som råkade stå och fota i lördags när vi tuffade förbi :)
419502_10151160949600889_500976778_n.jpg

var det mitt på dan på slingerbulten? Det var någon som stod där och fotade och hade gjort markeringar i backen....
Jag funderade på vad det var.
Bra bild!

Biltemas ser ut at bli bra!
Har någon testat det som har toppkåpa så vore det intressant att höra hur det blev...

Köpte biltemas vanliga 22.2 styre i svart , blev mycket skönare greppställning, fräste dock ut mitt kåpglas då jag hade ett mörkat touringglas, men med lite dremmelfixa så blev det riktigt bra!

Hej,har ett hyfsat kåpglas liggandes,kapade ett tidigare ca 7 cm för att minska turbulensen.Sen har jag ett SÄNKT centralstöd,bra om man förlängt hundbenen

leffe

Hej
Precis blivit medlem här, underbar sida :D

Har en fråga om bandit 1200s -02 plast panel, vart kan få tag på dessa?

plast panel.jpg

Vill inte förstöra org. panelen. tänkte modifiera den.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...