Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, när man tänker efter verkar det ju som en trolig analys men det var rätt kul att känna känslan av att hojen kändes mycket lättare. Det var ju inget jag hade väntat mig, direkt.Anders R skrev:Var det 20 - 25 hästar till så kan väl det vara en hyfsad jämförelse. 245 kg kontra 120 hästar förr eller? Faktor 1 till 2 ungefär. Njut nu av inkörningen och ännu mer när du kan vrida på.
Banditmannen skrev:Jäklar vad den skjuter på vid 6000rpm nu!
Jag är 1,97 lång och tycker det är ett jävla oväsen. Jag har alltid öronproppar.Anders R skrev:Beror på hur lång du är om du kommer ner i skydd eller inte. Jag har lång överkropp och är ca 1,84. Jag har ett Givi förutom orginalet och ett annat på en gen2 och det skyddar bättre mot vind men inte helt. Tyst och tyst beror väl på. På längre färder kör man ändå med öronproppar men inte på 3 mila pendlingarn till jobbet.
Faktiskt lättade den lite då jag drog på häromdan men eftersom jag ännu inte vill varva ut max släppte jag av precis då. Jag har fortfarande några mil kvar innan jag vill kalla den inkörd men sen kan jag testa mer.andersbrink skrev:Den bör vara så pass vass att den med originaldrevningen höjer framhjulet på tvåan bara genom att ge gas från 2000 varv och vid 7000 klättrar framhjulet lugnt och städat om man sitter rakt upp i sadeln?
Lajf skrev:Jag är 1,97 lång och tycker det är ett jävla oväsen. Jag har alltid öronproppar.
TomTen6 skrev:Vart kan man köpa progresiva framfjädrar?
Bandit1200 skrev:... minns jag så fel? Visst var det ett par stycken här i tråden som var intr av att byta sin S-kåpa mot N-lamphus och blinkers.
Har intresset svalnat? Om ngn ff är intresserad så hör av er.
Fredde Meck är nog intresserad.. Det ser dock ut som om du har den nyare modellen?? Fredde har en svart -98.Bandit1200 skrev:... minns jag så fel? Visst var det ett par stycken här i tråden som var intr av att byta sin S-kåpa mot N-lamphus och blinkers.
Har intresset svalnat? Om ngn ff är intresserad så hör av er.
Servicemanual till Bandit! (-95 -01 ,pdf ca 51mb)Elgasen skrev:Någon som monterat ett sådant här larm på sin Bandit?
Det skulle vara bra att ha ett sådant, men jag är tveksam om jag klarar koppla rätt... Det skulle vara betydligt lättare om det fanns en banditbeskrivning med kabelfärger m.m.
Fredde Meck skrev:Jag ska beställa ett lite senare , blir vinter-pul!
//Fredde
Köper du ett till mej så kanske jag kan montera om några veckor!Elgasen skrev:Jag väntar med spänning på resultatet med din montering, servicemanual har jag redan.
)ABS:en finns inte med, men resten av din hoj är nog samma som UK-versionen.Yodax skrev:Vilket elschema är det till en -97 1200 med ABS i den manualen?
Så det blev bara en fullgasarrepa p.g.a att det dessutom började regna på eftermiddagen...
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |