surround med PS2an

-Rosen- skrev:
Jo det kan nog stämma, men om du blandar i lite kalium i vattnet så saktar detta upp ljuset. Tror du att det fungerar då. Eller borde jag ominstallera min kroppsliga partition och försöka satsa på vingar istället?

Nej det har inte med det att göra... reflektion och motstånd är inte samma sak.

stoooffe skrev:
Eftersom man blir röd om läpparna när man käkar ketchup så borde det ju funka att äta en massa banan om man nu vill ha gula läppar istället. :va
Jag tycker mer om senap, skulle det kunna fungera?

RF_Racing skrev:
:rofl :hihi :lol

Jag skulle se vad ni sa då ni sade åt mig att inte klaga! :rofl

Min finska manshatande svensklärare skulle få en hjärtattack alt. ritualslakta dig
om hon såg din obefintliga meningsbyggnad.

-Rosen- skrev:
Jo det kan nog stämma, men om du blandar i lite kalium i vattnet så saktar detta upp ljuset. Tror du att det fungerar då. Eller borde jag ominstallera min kroppsliga partition och försöka satsa på vingar istället?

Ja bara vingarna är optiska så! kör på det!

seyou skrev:
Min finska manshatande svensklärare skulle få en hjärtattack alt. ritualslakta dig
om hon såg din obefintliga meningsbyggnad.

Förlåt... :pannkyss

crall_b skrev:
Ja bara vingarna är optiska så! kör på det!

Då blir det 2.1 vingar... Du måste ha stjärtfjädrar med!

stoooffe skrev:
Ja, vilken tur att vi har dig som vet precis allt om allting. :Bugar

En liten puss kanske?

stoooffe skrev:
Nja, tveksamt. Tror det är lite för kladdigt. Men om du torkar senapen lite först så den blir seg så funkar det nog. :va
Tack, passa er tjejer för här kommer jag, ska gå och göra i ordning en laddning direkt.

Jag får erkänna att det var ett bra tag sedan jag skrattade så här mycket framför datorn.

men för i helvete, jag har svårt att tro att du driver med mig, för att du visat dig så korkad i övrigt, men, du kan väl på fullt allvar inte påstå att ljus har massa?

Vem är med på att bojkotta rf_racing och inte quota honom eller skriva något som kan tolkas vara riktat till honom (och förlåt för min meningsbyggnad).

förövrigt så är gult alltid lika med k^d och d är lika med gult i kvadrat.

zhapod skrev:
Jag får erkänna att det var ett bra tag sedan jag skrattade så här mycket framför datorn.

men för i helvete, jag har svårt att tro att du driver med mig, för att du visat dig så korkad i övrigt, men, du kan väl på fullt allvar inte påstå att ljus har massa?

Jag är till 100% seriös... Men jag tror att du driver med mig? Vet du inte vad relativitetsteorin betyder? SÖK på google så ska du få dig en överaskning... Ljus påverkas av gravitation... Det är därför svarta hål är svarta... Du kan påverka ljus på jorden OERHÖRT LITE med hjälp av gravitationen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT