surround med PS2an

seyou skrev:

Lyssna här... Nästan det enda jag har varit seriös med är att jag bara FRÅGAR saker, inte som du säger hävdar... ( Mer än då jag skämtar )

seyou skrev:
Nehe :gnissla

Hur ska du ha det?

Nee för jag drev ju inte med han något... Men nu har jag fått 2st som båda 2 säger att jag har fel och ingen av dem tycker samma... KUL!

RF_Racing skrev:
En som nu tycker att jag är dum i huvet som tror att ljus har massa... Och en som dum förklarade mig som sade en så självklar sak till honom om att ljus har massa... :tummenupp

Häftigt!

Haha ja tror jag dör! finns bara en anledning att inte banna idioten och det är för underhållningsvärdet!! (kanske därför inte jag har blivigt bannad också... :va )

Ja men först skrev någon att det skulle vara en massa ljus å det har jag men sen skulle det inte vare en massa utan banakräm.... jag fattar fan inte RF hjälp mig!!

crall_b skrev:
Ja men först skrev någon att det skulle vara en massa ljus å det har jag men sen skulle det inte vare en massa utan banakräm.... jag fattar fan inte RF hjälp mig!!

Han har inte svarat den senaste minuten så han måste ha loggat ut.

Denna tråd är ett klassiskt exempel på hur fel det blir när man har negativ attityd mot dom som försöker att hjälpa till att reda ut teknik, begrepp & fysik.

Även om tråden är bland det roligaste jag läst så är den samtidigt skrämmande, det handlar tydligen inte om att vilja lära sig och lyssna, det handlar enbart om att överbevisa och "vinna striden" genom att länka till andra sidor och sedan idiotförklara alla andra svar.

Man vinner inga strider på internet, på sin höjd så skaffar man sig bara ovänner, varför kan man inte bara släppa på prestigen och inse att det finns andra som är både smartare och mera insatta i ämnet istället för att försöka få sig själv framstå som en teknikguru som redan kan allt.

Lägg märke till hur agitatorn vänder, vinklar och ändrar sin åsikt vartefter tråden växer, underhållande på samma gång som det skapar förvirring, när man till sist närmar sig någon slags sanning och sumering så vill agitatorn framstå att han hela tiden visste hur det låg till, om man nu roar sig att ställa retoriska frågor så får man ha torrt på fötterna innan man går igång med grisbrottningen.

Men tråden är som sagt väldigt rolig att läsa om man har lite sjuk humor :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman