seyou skrev:Och passade på att dumförklara alla som inte trodde på dina argument.
Nej.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
seyou skrev:Och passade på att dumförklara alla som inte trodde på dina argument.
RF_Racing skrev:
RF_Racing skrev:Nu kan du ävertyga "Thermal" att det inte har det![]()
seyou skrev:
seyou skrev:Nehe
Hur ska du ha det?
RF_Racing skrev:Lyssna här... Nästan det enda jag har varit seriös med är att jag bara FRÅGAR saker, inte som du säger hävdar... ( Mer än då jag skämtar )
Nee för jag drev ju inte med han något... Men nu har jag fått 2st som båda 2 säger att jag har fel och ingen av dem tycker samma... KUL!
seyou skrev:
RF_Racing skrev:En som nu tycker att jag är dum i huvet som tror att ljus har massa... Och en som dum förklarade mig som sade en så självklar sak till honom om att ljus har massa...![]()
seyou skrev:Häftigt!
RF_Racing skrev:Jag vet! Fantasistiskt!Men nu ska jag dra o se på southpark... Pussah O go natt...
![]()
crall_b skrev:så man kan alltså få ut suuroundljud från ps2 då, har jag fatta det rätt?
crall_b skrev:så man kan alltså få ut suuroundljud från ps2 då, har jag fatta det rätt?
crall_b skrev:Ok tack då skall jag kolla om labero är ledig i morgon.
seyou skrev:Fast det måste vara lazermagi som går skitsnabbt i magnetiserad banankräm.
crall_b skrev:Attans, clownen manne har ju laggt ner. Hur skall jag lösa detta nu då.....
crall_b skrev:Ja men först skrev någon att det skulle vara en massa ljus å det har jag men sen skulle det inte vare en massa utan banakräm.... jag fattar fan inte RF hjälp mig!!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |