Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antar att du beställer ett nytt körkort idag och samtidigt går till polisen och beställer ett nytt pass?
Edit:
Men leta upp passet då om du förlagt det hemma![]()
Har du förlustanmält det stulna körkortet då?
5 arbetsdagar ska väl det ta för nytt pass numera från polisen=packetet borde väl ligga kvar då du får ut nya passet eller?
Då ber jag självklart och helt ärligt om ursäkt för den feltolkningen. Lätt hänt på ett internetforum, men ingen ursäkt ändå. Så, förlåt.![]()
Men då måste du göra det den här veckan. 26/12-2/1 har de stängt för passansökningar. Men man ska ta med sig giltig legitimation och det gamla passet om det fortfarande är giltigt när man söker nytt pass.Så pass (hö hö) då finns det en chans alltså
Men då måste du göra det den här veckan. 26/12-2/1 har de stängt för passansökningar. Men man ska ta med sig giltig legitimation och det gamla passet om det fortfarande är giltigt när man söker nytt pass.
http://www.polisen.se/sv/Service/Pass-och-id-kort/
Precis va där och prata med dem idag, va bara rå glömma då jag inte har id eller anhörig så ser jävligt drygt ut..
Bara en tidsfråga innan du blir utvisad... 
Du är papperslös!Bara en tidsfråga innan du blir utvisad...
![]()
Ska vi ringa Migrationsverket?![]()

Prulle's incitament att hitta det borttappade passet ökade just med 1000 %![]()

Och min gamla granne som är polis går i god för att jag är jag så att jag kan få ett pass, så att jag kan hämta ut ett körkort![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |