Lou siffer
officiellt lammkött
körkortet stulet och nu verkar jag suppit bort passet med..
har ett paket på posten hur hämtar jag ut det?
har ett paket på posten hur hämtar jag ut det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har varke mamma eller pistol till hands funkar det med polare och stekspade?
Ta med dig en kompis som kan stryka din...stykra din idde.....tala om vem du är.Har varke mamma eller pistol till hands funkar det med polare och stekspade?
Ta med dig en kompis som kan stryka din...stykra din idde.....tala om vem du är.

För det första: KLANTARSLE!!!

Aha, ett sådant välutvecklat vokabulär min herre bemästrar.Identitet, heter det..![]()

Stämmer in i kören.
Måhända inte det du vill höra, men definitivt det du behöver höra: Prulle, kanske dax att titta dig själv ordentligt i spegeln och ta ansvar för ditt eget liv?
Du gnäller över ditt liv, att du aldrig har några pengar, att jobbet suger och att chefen är ett arsle. Likt förbannat har du råd att supa dig under bordet så du blir av med både körkort och pass?
Pinsamt.![]()
Du har helt rätt i att jag bör rannsaka mig själv och sluta skylla ifrån mig/fly. Du har rätt i allt utom att antyda att jag är en suput
Du har helt rätt i att jag bör rannsaka mig själv och sluta skylla ifrån mig/fly. Du har rätt i allt utom att antyda att jag är en suput
Supit bort är ett allmänt uttryck över förlagt, dricker knappt längre och sällan då jag får minnesluckor extremt lätt.
Sen har jag minne som en guldfisk nykter med.
Körkortet norpa nån ur mitt skåp i en byggbod för en månad sen men sen har jag varigt slö med att fixa nytt, passet har jag förlagt nånstans hemma, varken dyrt eller alcohol relaterat..
Angående jobbet så har jag taggigt tag i det och verkar fått ordning på det, och därmed troligen ekonomin men att chefen e ett arsle håller jag fast vid.
Om man läser om personbevis står det tydligt "ÄR INTE EN ID HANDLING"
Har du förlustanmält det stulna körkortet då?Körkortet norpa nån ur mitt skåp i en byggbod för en månad sen men sen har jag varigt slö med att fixa nytt
Beställ ett personbevis. Skulle hämta ut ett paket till min son som var 5 månader. Dom vägrade lämna ut paketet! Jag hade ju inte legitimation på sonen... Dom sket i att jag legitimerade mig. Beställde personbevis. Nästa gång stog en annan person i luckan och lämna ut paketet utan att blinka med endast mitt KK.![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |