supit bort alla id kort, hur få ut paket?

5 arbetsdagar ska väl det ta för nytt pass numera från polisen=packetet borde väl ligga kvar då du får ut nya passet eller?

Antar att du beställer ett nytt körkort idag och samtidigt går till polisen och beställer ett nytt pass?

Edit:
Men leta upp passet då om du förlagt det hemma :dummer

Letat hela helgen så verkar inte va här men sist jag minns att jag hade det så va det hemma.

kk papperna är inskickade ja men de lär jag inte få i år..

Bli tagen av polisen, bli förhörd och be sen om förhörs utdraget. Polisen kommer styrka din identitet . Voila funkar för mig varje gång jag måste hämta ut paket utan leg med mig.

KAn inte du skriva på avin och sen ger den till en kompis som går det och plocka ut paketet?

Även om han skriver på avin och så så måste budet ha med hans leg.

Han kan be avsändaren ta tebax paketet och sedan be dom skicka tillbaka den med typ bensinstations eller ica butiksägaren som mottagare.

Hade det som nödplan i sommras om jag skulle behövt beställa reservdelar, tappat körkort/id - snacka me folket som var paketombud

Lyckades charma ut paketet på det gamla hedeliga sättet, va trevlig men påträngande gärna vid en tid punkt då det bildas lång kö :hihi

Och min gamla granne som är polis går i god för att jag är jag så att jag kan få ett pass, så att jag kan hämta ut ett körkort :D

Och min gamla granne som är polis går i god för att jag är jag så att jag kan få ett pass, så att jag kan hämta ut ett körkort :D

Jag hade tänkt ta bilkörkort. Men tror du han kan göra det samma för mig ? För vi finns ju på samma forum liKsoM? :viftamedsedlarna :brynad

Last edited:
för fan prulle här hade du ju världens chans att få en gratis utlandsresa..

Bara säg att du är från nått varmt och gott land där man kan köra hoj året runt.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D