Slick 50!??
Jag såg i början av tråden att boost3 rekomendera den. Är det någon som har bänkat skillnad, med/utan?
Tycker det är en mystisk produkt. När jag var 12 hadde jag en sliten (men trofast) xr75 som jag fyllde lelles teflon sprej i. Jag trodde man skulle ha i det mens motorn var i gång så jag hörde hur tomgången steg medans jag fylde i. Var tvungen att skruva ner den efteråt. Det blev en jäkla skillnad, den drog på bakhjulet på en växel högre än före behandlingen. Jag fattar nu att det måste ha något med olje volymen att göra. Har för mig att det gikk i en knapp liter, och teflonen 1 dl eller mer

Ha ha ha... det blir över 10% teflon i oljan.
Jag har också hört att om det rasar med en sådan behandling så blir det värre en om man kör utan. Mycket myter rundt sådana behandlingar.

Funderar på om jag ska prova igen... Fler som har erfaring?