jo så långt e jag med. men exakt hur skulle man låpsa sprinten sen. ska man drämma till med nått spetsigt precis ute i kanten på sprinten så den böjer sej lite utåt? man ska väll inte slå mitt mellan sprint o arm?
Jorå du kan slå i skarven endast dvs mellan sprint och arm, eller slå som du tycker känns bäst. Jag slår 4st i skarven runt om endast spettsdon!! Man ska ju få lös skiten sedan också efter yttligare 200tim

Och naturligtvis stora hål i sidokåpan!!