chukabowa
Håårdcåår
Jag gissar att du strokar den ca:4mm och då kan du ju använda dig av 2st 1mm packningar...
Sen skaffar du en 565 cylinder med 100mm i borr istället för 95mm std![]()
Ring KTM och hör hur det ligger till, de måste ju ha en teknisk avdelning i Sverige?
jag komemr nog inte köpa 540-kittet. för dyrt. men strokerkittet beställs möjligen imorron. ska flytta nu oxå så pengarna skulle jag behöva lägga på annat än hojen