chukabowa
Håårdcåår
Enkel Acra och tornados g2 kam har jag, ska du köra med 510cc (ktm 525) orginal så skulle jag rekomendera tornados g1 kam, det är ett gäng som kör med dom o Backe och Isbana och dom är nöjda, Bättre botten än g2![]()
vem säljer sånna kammar då? länk?
ja hojen e original förutom akrat o portningen.


